blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7817
Stránka 11

Autor:  slujda [ úte srp 17, 2010 4:44 pm ]
Předmět příspěvku:  PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

PODZEMÍ: Pach Mrtvol

Nová Hororová FPS Střílečka

Příběh:
Voják Tony McMurder je na dovolené na ostrově jménem Angelsea. Užívá si nádherné dovolené u slunné pláže na jihu, ale netuší, co se děje v podzemí na druhé straně ostrova. Tony se vrátí do svého apartmá, když zazvoní telefon, a ozve se náčelník McCommander. Sdělí mu podezřelou zprávu, a to, že se z ostrova za posledních 10 let nevrátilo již pár turistů, a několik místních obyvatel se pohřešuje. To Tonymu nedá spát, a proto si navleče své maskáče, vezme si zbraň z kufříku, a jde prověřit severní část ostrova. Promluví si s hrobníkem na zdejším hřbitově, který tvrdí, že všechni zemřelí občané, které pohřbil, byly za podivných okolností druhý den vykopáni, a že místní obyvatelé žijí ve strachu. Tony postupuje dál lesem, když zpatří podivnou rouru trčící ze skály, jde blíž a......

Kdyby jste měli nějaké typy a triky, sem s nimi. Od toho jsou betatesty!
Celou atmosféru mi ale ruší jediné: mám dvě místnosti, v jedné bílé světlo a v druhé žluté světlo. Dá se nějak zamezit aby to bílé světlo proniklo do té žluté místnoti?
Kdyby se chtel nekdo pridat, rád uvítam.
Tohle je základ, kde můžete zastrelit jenom jednoho vědce, chci tam přidat ještě pár nestvůrek, ale chci znát váš názor

:arrow: demo: http://www.edisk.cz/stahni/25301/RPG.rar_23.93MB.html

Přílohy:
Nepojmenovaný 1.jpg
Nepojmenovaný 1.jpg [ 26.29 KiB | Zobrazeno 4773 krát ]
Nepojmenovaný 22.jpg
Nepojmenovaný 22.jpg [ 34.03 KiB | Zobrazeno 4773 krát ]
Nepojmenovaný 33.jpg
Nepojmenovaný 33.jpg [ 19.55 KiB | Zobrazeno 4773 krát ]
Nepojmenovaný 44.jpg
Nepojmenovaný 44.jpg [ 21.54 KiB | Zobrazeno 4773 krát ]

Autor:  Neolker [ úte srp 17, 2010 4:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

I ti z 2K Czech nějak začínali :) a to neměli prostředky jako dnes (tuna informací na netu, fóra apod.) Tak doraž tohle do konce a potom u další naprav to, co by si třeba potom udělal jinak.

Autor:  zgerbiak [ stř srp 18, 2010 9:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

Rozmýšľam prečo mi to seká viac ako mafia 2.
Má to zopár nedostatkov:
- prišiel som k suzanne, tá sa na mňa nalepila a neskôr odstrelila mimo mapu.
- keď som začal strieľať do vedca, prešiel cez regál nalepil sa na stenu a potom prešiel aj cez stenu..už som ho nenašiel :D
- samootváracie dvere ma prekvapili, ale radšej by som ich dal otvárať cez tlačítko + nejaká info ikonka.
- skákanie ako na mesiaci, pomalý pohyb vpred
- zvuk výstrelu je oneskorený
- zážitok zo streľby žiaden

Stačí toto porobiť a bude to fajn. Tiež sa skús pozrieť prečo to má vysoké nároky na HW.
Keďže to má byť strielačka, zameral by som sa hlavne na pohyb a streľbu.

Autor:  slujda [ stř srp 18, 2010 10:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

-je fakt, že si s tou umělou inteligencou budu muset trochu pohrát
-to skákání asi zruším, stejne to není potřeba, a zrychlit chůzi není problem, ale zkus pri chuzi zmacknout Shift, pak běžís
-Velké nároky to bude mít asi proto, že ta scena ma asi 20000 vertexu a hodne svetel, coz bude problem to osekat, aby to vypadalo dobre.
-Ten zvuk zbrane je z Vice City, ale uz hledam lepsi :-)

dik za tvoje pripominky :-)

Autor:  Kapo [ stř srp 18, 2010 1:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

zgerbiak píše:
Rozmýšľam prečo mi to seká viac ako mafia 2...


Offtopic: myslel som ze si robis srandu ale teraz kuknem, ved vyslo demo!!!! JOOOOO!!! /off\

Autor:  X_H_N [ stř srp 18, 2010 9:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

slujda píše:
-je fakt, že si s tou umělou inteligencou budu muset trochu pohrát
-to skákání asi zruším, stejne to není potřeba, a zrychlit chůzi není problem, ale zkus pri chuzi zmacknout Shift, pak běžís
-Velké nároky to bude mít asi proto, že ta scena ma asi 20000 vertexu a hodne svetel, coz bude problem to osekat, aby to vypadalo dobre.
-Ten zvuk zbrane je z Vice City, ale uz hledam lepsi :-)

dik za tvoje pripominky :-)

20k vertexu neni moc to bude 100% tema svetlama.

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv srp 19, 2010 10:00 am ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

Presne tak, bude to tými svetlami.Nemalo by tam byť podľa mňa viac ako 3 svetlá, prípadne ak tam toho chceš viac, tak to zapeč.
Zvuk vymeň+hrozná fyzika-treba to doladiť, stále som sa zasekával vo stene

Autor:  slujda [ čtv srp 19, 2010 4:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

zgerbiak nevis jak to udelat s tou ikonkou u tech dveri? mam na podlaze collision a kdyz na nej stoupnu, tak se mi pridá overlay scene, ale ja nevim, jak udelat, aby mi ta ikonka zmizela, kdyz z toho collision odejdu. Zkousel jsem i nejakej malej script, ale ten nefunguje. Poradíš? :-)

Autor:  zgerbiak [ pát srp 20, 2010 10:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

slujda píše:
zgerbiak nevis jak to udelat s tou ikonkou u tech dveri? mam na podlaze collision a kdyz na nej stoupnu, tak se mi pridá overlay scene, ale ja nevim, jak udelat, aby mi ta ikonka zmizela, kdyz z toho collision odejdu. Zkousel jsem i nejakej malej script, ale ten nefunguje. Poradíš? :-)

Na to máš zasa actuator suspend scene alebo remove scene.

Autor:  Bigbob [ pon srp 23, 2010 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

no, hru som si zahral, to coming soon bolo dosť podarené :lol: . Mám k tomu len pár pripomienok.

- dosť mi to seká, chce to optimalizáciu
- svetlá by si mohol zapínať/vypínať pomocou skriptu, tak aby boli zapnuté len tie, ktoré vplývajú na okolie, ktoré vidíš
- chýba mi možnosť cúvať(alebo som nezistil ako)
- mal by si opraviť animácie dverí. Keď sa k nim priblížiš a ony sa otvoria, mal by si ich prepnúť do druhého stavu a následne, keď sa od nich oddiališ tak prehrajú animáciu otvorenia odzadu a prepnú sa späť do prvého stavu
- vedec a suzane sa na mna lepili ako keby ma mali moc radi :D (ale to už spomínal zderbiak)
- readme?

Atmosféra by mohla byť trochu temnejšia, ale to je len môj názor. Inak na začiatok celkom dobré, teším sa na dalšie beta verzie.

Autor:  slujda [ čtv zář 30, 2010 8:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

Jak se to má se hrou? Abyste nerekli ze jsem se na to uplne vykaslal :)

1. Dal jsem na vaše rady:
-hra byla trochu optimalizována
-světla se nyní zapínají a vypínají automaticky když k nim přijdete
-dveře a výtahy se nyní dají otevírat stiskem tlačítka
-vylepšen zvuk zbraně
-skákání zrušeno (stejně je nanic)
2. Jiné vylepšení:
-save&load system nyní funkční
-mapa byla zvětšena 6x oproti původní bez ovlivnění rychlosti (bouzel přechod prozatím nefunguje v runtime, na to se ješte budu muset podívat)
-menu ve vývoji :)
3. Bouzel jsem zatim nevyřešil onen problém s AI, proto se vůbec stydím vydat další betaverzi, sice jsou tam nějaké nové nestvůry, ale ty se proste neumějí chovat.. :)

Autor:  Kapo [ pát říj 01, 2010 4:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: PODZEMÍ: Pach Mrtvol (BetaDemo ke stažení)

slujda píše:
...sice jsou tam nějaké nové nestvůry, ale ty se proste neumějí chovat..


Nestvury jedny nevychovane! :-D
Tak ich vychovaj :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/