blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Level of Details http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7697 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | odake [ úte čer 08, 2010 11:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Level of Details |
caute, Potreboval bych trochu zautomatizovat tvorbu LODu pro modely v me gamesce. Nemate nekdo zkusenost se skriptem polyreducer?Nebo nenarazili jste nekde na tutorial jak se s timto skriptem da pracovat?? V Maye jsem se setkal s automatickym redukovanim polygonu, kde zadam jen dulezitym edgum velkou vahu a reducer se pak snazi zachovat co nejverohodneji tyto edge a ocesava vsechno ostatni..jde neco podobneho pouzit i v blenderu? Diky za odpovedi |
Autor: | zgerbiak [ stř čer 09, 2010 8:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
Mám pocit že toto v BGE nepôjde. Ale niesom si istý. Treba to pozrieť. V api pre BGE neexistuje spôsob ako mazať/pridávať vertexi. Nehovoriac o plochách a edges. Taktiež nejdú vytvárať nové. V api pre skriptovanie v blenderu to je, aj engin to vezme, ale zmeny sa vykonajú až po skončení enginu. V starších verziách blenderu to tak bolo, neviem ako teraz, ale ako tak pozerám po nete, tak to nepôjde. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř čer 16, 2010 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
Myslis ako ked sa od nejakeho objektu vzdialujes, tak ze sa postupne model "zoskareduje" ? Toto som raz skusal cez "replace mesh" v Edit Object v actuatoiroch. |
Autor: | kracho [ sob čer 19, 2010 9:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
Pani, trosku si mylite kategorie fora, moderator by to mohol presunut... |
Autor: | Dreamak [ pát čer 25, 2010 1:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
Dynamické LODovanie v BGE nefunguje, dá sa ale urobiť statické lodovanie pomocou Dynamického LOADovania(http://blenderartists.org/forum/showthr ... namic+load), musíš si ale napísať na to skript. |
Autor: | odake [ sob čer 26, 2010 9:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
chalani omlouvam se , ale opravdu jsem se asi netrefil primo do spravne kategorie. ...Abych se priznal slo me spise o to jestli nekdo nema zkusenost s internim blenderovskym polyreducerem. Paklize mam vytvoreny nejdetailnejsi model, tak bych si chtel prave ulehcit praci [vzhledem k tomu ze clovek je od prirody lenoch a hleda skuliny jak si praci ulehcit] ,abych nemusel modelu kazdy LOD promazavat rucne a zjednodusovat ho rucne tak bych rad vyuzil nejakeho poloautomatickeho systemu zjednoduseni geometrie tak abych jen pak lehce upravil nedostatky automatickeho generatoru a lehce a hlavne rychle tak modelu vytvoril 4 pouzitelne LODy. Jeste jsem prave nenasel generator LODu na takove urovni aby se dalo predem nadefinovat ktery edge chci zachovat [dat mu vetsi dulezitost] i v mene detailnich LODech.Jediny software u ktereho jsem neco takoveho videl byla prave Maya,ale vzhledem k tomu ze v blenderu se da taky nastavovat vaha napr. vertexum rikal jsem si jestli se da nastavit i vaha [dulezitost] pri pouziti skriptu polyreducer ktery je v blenderu defaultne obsazen?? nevite nekdo? a omlouvam se ze jsem bezmyslenkovite umistil svuj dotaz do sekce Vase GameBlender projekty |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 27, 2010 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
Skús modifikátor Decimate. Ale tam stratíš UV mapovanie textúr. |
Autor: | Kapo [ ned čer 27, 2010 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Level of Details |
Mne sa zda ze najidealnejsie by bolo spravit si tie lody rucne, ale ok... Raz som to skusil a nebola to taka hruza... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |