blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Level of Details
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7697
Stránka 11

Autor:  odake [ úte čer 08, 2010 11:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Level of Details

caute,

Potreboval bych trochu zautomatizovat tvorbu LODu pro modely v me gamesce. Nemate nekdo zkusenost se skriptem polyreducer?Nebo nenarazili jste nekde na tutorial jak se s timto skriptem da pracovat?? V Maye jsem se setkal s automatickym redukovanim polygonu, kde zadam jen dulezitym edgum velkou vahu a reducer se pak snazi zachovat co nejverohodneji tyto edge a ocesava vsechno ostatni..jde neco podobneho pouzit i v blenderu? Diky za odpovedi

Autor:  zgerbiak [ stř čer 09, 2010 8:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

Mám pocit že toto v BGE nepôjde.
Ale niesom si istý. Treba to pozrieť.
V api pre BGE neexistuje spôsob ako mazať/pridávať vertexi. Nehovoriac o plochách a edges.
Taktiež nejdú vytvárať nové. V api pre skriptovanie v blenderu to je, aj engin to vezme, ale zmeny sa vykonajú až po skončení enginu.
V starších verziách blenderu to tak bolo, neviem ako teraz, ale ako tak pozerám po nete, tak to nepôjde.

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř čer 16, 2010 2:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

Myslis ako ked sa od nejakeho objektu vzdialujes, tak ze sa postupne model "zoskareduje" ?
Toto som raz skusal cez "replace mesh" v Edit Object v actuatoiroch.

Autor:  kracho [ sob čer 19, 2010 9:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

Pani, trosku si mylite kategorie fora, moderator by to mohol presunut...

Autor:  Dreamak [ pát čer 25, 2010 1:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

Dynamické LODovanie v BGE nefunguje, dá sa ale urobiť statické lodovanie pomocou Dynamického LOADovania(http://blenderartists.org/forum/showthr ... namic+load), musíš si ale napísať na to skript.

Autor:  odake [ sob čer 26, 2010 9:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

chalani omlouvam se :-) , ale opravdu jsem se asi netrefil primo do spravne kategorie. ...Abych se priznal slo me spise o to jestli nekdo nema zkusenost s internim blenderovskym polyreducerem. Paklize mam vytvoreny nejdetailnejsi model, tak bych si chtel prave ulehcit praci [vzhledem k tomu ze clovek je od prirody lenoch a hleda skuliny jak si praci ulehcit] ,abych nemusel modelu kazdy LOD promazavat rucne a zjednodusovat ho rucne tak bych rad vyuzil nejakeho poloautomatickeho systemu zjednoduseni geometrie tak abych jen pak lehce upravil nedostatky automatickeho generatoru a lehce a hlavne rychle tak modelu vytvoril 4 pouzitelne LODy. Jeste jsem prave nenasel generator LODu na takove urovni aby se dalo predem nadefinovat ktery edge chci zachovat [dat mu vetsi dulezitost] i v mene detailnich LODech.Jediny software u ktereho jsem neco takoveho videl byla prave Maya,ale vzhledem k tomu ze v blenderu se da taky nastavovat vaha napr. vertexum rikal jsem si jestli se da nastavit i vaha [dulezitost] pri pouziti skriptu polyreducer ktery je v blenderu defaultne obsazen??

nevite nekdo?

a omlouvam se ze jsem bezmyslenkovite umistil svuj dotaz do sekce Vase GameBlender projekty :emo16:

Autor:  zgerbiak [ ned čer 27, 2010 11:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

Skús modifikátor Decimate.
Ale tam stratíš UV mapovanie textúr.

Autor:  Kapo [ ned čer 27, 2010 12:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Level of Details

Mne sa zda ze najidealnejsie by bolo spravit si tie lody rucne, ale ok... :-D

Raz som to skusil a nebola to taka hruza...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/