blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Virtuální procházka po škole http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6259 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Romikulus [ pát lis 21, 2008 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Virtuální procházka po škole |
Zdravím. oznamuji projekt v BGE na kterém makám s třídním kolegou mafianem. Jedná se o maturitní projekt a jejím cílem je vytvořit virtuální procházku po naší škole.Nějaké zkušenosti s BGE už mám, ale bude to chtít se něco doučit, takže doufám, že nám pomůžete. Projekt je nyní ve fázi modelování objektů, takže tu sou nějaký obrázky na kuk: http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/skolni_lavice_stara.jpg http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/lavice_nova.jpg http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/skolni_zidle_nova.jpg http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/skolni_zidle_sborovna.jpg http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/UCITELSKA_ZIDLE.jpg http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/stoly,zidlevetride.jpg http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/lavice%20s%20zidlemi.jpg Byl bych rád, kdyby ste mi sem hodili nějaký link s tutorialem, který by vyřešil vše ohledně procházející kamery v BGE a hlavně jak dosáhnout toho, aby kamera šla i do schodů.Také by mě potěšilo něco ohledně kvality vykreslování modelů a textur ve finálním výsledku.Předem díky za komentáře a linky... |
Autor: | Romikulus [ čtv úno 12, 2009 2:17 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak projekt se dál vyvíjí, na škole má celkem dobré ohlasy což je pro nás dobrý. Mám teď jeden problém... začl sem texturovat zdi, a všechno co je dál od kamery se v BGE hnusně rozmaže ... jde to někde nastavit tak, aby bylo všechno vykreslovaný ostře?
|
Autor: | Vybi [ čtv úno 12, 2009 10:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajimaji me textury, jaky pouzivas rozliseni, jakym zpusobem to mapujes, jestli face po facu nebo nejak globalneji, dale pocet vertexu celkove, jestli pouzivas nejakej script na vykreslovani jen viditelne sceny atd, proste vsechny mozny informace. Delam temer stejny projekt a na texturovani zatim hledam odvahu... ale vypada to pekne, jen se bojim fps, pri celkovym zaplneni skoly ruznyma lavicema, zidlama atd... |
Autor: | Johny.D [ čtv úno 12, 2009 10:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus použÃt textury s menÅ¡Ãm rozliÅ¡enà vyložene použÃváš přÃmo fotky pokud se nepletu |
Autor: | Romikulus [ čtv úno 12, 2009 10:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Používám fotky, ale ve výsledku po úpravách mají max. 200kb. Textura zdi má 150kb ... je možný, že se to rozmazává proto, že se opakuje? |
Autor: | Váca [ čtv úno 12, 2009 11:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsou to klasicky mimapy? |
Autor: | Romikulus [ čtv úno 12, 2009 11:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
funny píše: A helemese kolega prumyslovak z vedlejsi tridy.
S timto ti bohuzel neporadim, nicmene ti aspon popreju hodne stesti. Vypada to dobre, az se tesim az to bdue hotovy. díky... mimochodem do který třídy chodíš a jméno? |
Autor: | mafian [ pát úno 13, 2009 12:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Romikulus píše: funny píše: A helemese kolega prumyslovak z vedlejsi tridy. S timto ti bohuzel neporadim, nicmene ti aspon popreju hodne stesti. Vypada to dobre, az se tesim az to bdue hotovy. díky... mimochodem do který třídy chodíš a jméno? To by mě taky zajímalo:-D;) |
Autor: | Romikulus [ pát úno 27, 2009 12:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak škola je skoro domodelovaná. Zbývá už páč maličkostí a fšecko otexturovat, což dá dost práce... na www.mprojekt.ic.cz se mrkněte do galerie je tam pár screenů |
Autor: | Kexar [ sob úno 28, 2009 12:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No zatím to vypadá velice slibně, jen doufám že do textůrování zahrnete i nějaké radiositní mapy ať to má taky trochu šmrnc |
Autor: | Romikulus [ sob úno 28, 2009 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar píše: No zatím to vypadá velice slibně, jen doufám že do textůrování zahrnete i nějaké sadiositní mapy ať to má taky trochu šmrnc
Sadiositní mapy?? Co to je to sem eště neslyšel ... |
Autor: | Kexar [ sob úno 28, 2009 12:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No řekněme že to je mapa vpečená do sceny, která ti vytvoří stíny. V blenderu jse toho dá dosáhnout vpečením AO nebo vpečením klasické radiosity. Také se někdy vypéká i s normálními stíny předmětů, pokud jsou předměty statické. |
Autor: | Romikulus [ sob úno 28, 2009 12:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tak to už sem doma ... Neříká se tomu Light mapy? Jináč nevím šmrnc by to tomu dalo určitě... co sem videl od Vybiho tak to melo uplně jinou atmosféru. Já to taktak stihnu natexturovat, maturita na mě tlačí a 18.3 musím práci odevzdat do školního kola SOČ. Takže mám co dělat A to k tomu musím napsat ještě min. 20-ti stránkovou dokumentaci... |
Autor: | Kexar [ sob úno 28, 2009 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No říká jse tomu různě ja používám pojem radiosity. Jinač chápu že čas tlačí byl to jen takovej napád |
Autor: | Romikulus [ sob úno 28, 2009 12:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Už tak jak to mám to budí u kantorů velký obdiv Takže praktickou maturitu mám v kapsi. Víc než o známku mi de hlavně o to umístění v SOČ. To by mi zajistilo vysokou bez přijímaček ... BTW ... už dlouho se chci zeptat, jak nastavím meshi, aby byl invisible. Potřebuji to na schody aby se po nich dalo chodit .. Na netu to nemužu najít... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |