blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

FPS (mini)game project
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6217
Stránka 11

Autor:  psychotron [ pát říj 31, 2008 2:53 pm ]
Předmět příspěvku:  FPS (mini)game project

chcem oznamit ze zacal vyvoj na zatial nepomenovanej FPS (mini)hre ktora pobezi na BGE

zatial tym tvorim ja a kamarat (pracuje v maxku), tzn. ze moze byt celkom mozne ze hra vobec neuvidi svetlo sveta ako nas tak poznam :)
ale pre pripad ze by sme sa hybali dopredu a nakonec by z toho predsa len nieco bolo, budem rad ked budeme vediet kedy sme zacali (k tomu nam pomoze tento thread)

a co mozete ocakavat? poviem zatial len to ze hra bude z karibskeho prostredia, takze (maly) ostrov s bujnou vegetaciou a la farcry, GLSL shadery s normal mapami, kvalitne textury... atmosfera bude prijemne uvolnena a hra sa bude odlisovat od zabehnutych FPS klise (ziadne zlo, monstra.. polisi a teroristi bla bla.. nic take)... nas zabavny herny koncept teraz nechcem prezentovat pretoze stale nad nim premyslame a dotahujeme ho do detailov, tak aby fungoval aspon na papiery

zatial prikladam prvy vaznejsi sketch, no mozno aj tak trochu concept art ;)

p.s.: viem ze takychto projektov uz boli mraky a 90% z nich dopadlo biedne, tak nam drzte paste nech to nedopadne podobne :)

Obrázek

Autor:  Bigbob [ pát říj 31, 2008 3:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

No nejakú dobrú FPS by so uvítal, counter strike ma už nebaví :D . Hlavne sa nehanbi za to čo si s kolegom vytvoril a všetko bude v pohode. A nezabudni pls posielať screenshoty aby sme to mohli posúdiť.

Ja mám jeden herný projekt rozbehnutý tiež ale zatial sa mi nechce priznať

Autor:  Johny.D [ pát říj 31, 2008 10:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

máš nejaky stranky toho projektu?
ono zatim neni co kritizovat... mate uz hotovej prototyp ?

Autor:  Bigbob [ sob lis 01, 2008 1:53 am ]
Předmět příspěvku: 

4 Johny D. : Prepáč ale nieje mi jasné, na koho bola táto otázka smerovaná :?

Autor:  psychotron [ sob lis 01, 2008 10:00 am ]
Předmět příspěvku: 

..asi na mna :)

nie stranky projektu nie su a ani prototyp nie je... skusam z roznych FPS templatov (aj z tvojho Johny.D) pozliepat (a pochopyt) resp. skor na novo vytvorit cele to ovladanie a pohyb... zaraza ma ale ta vec ze nedokazem nejako elegantne obist to ze sa hrac odraza od stien... viem ze social aj ty (Johny.D) to mate poriesene cez ten ray sensor.. ale to vypyna akokeby ovladanie... a ostane hrac zaseknuty pri steny pokial neda "spiatocku" a to sa mi nepozdava :) v komercnych FPS sa mozes "smykat" pozdlz steny a podobneho efektu chcem dosiahnut aj ja ale nedari sa mi to.. nemate nejake napady ako to spavit?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/