blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Znicitelnost auta http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6170 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ ned říj 05, 2008 2:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Znicitelnost auta |
Takze cez svoj volny cas som popracoval na znicitelnosti auta...spravil som systemik 5 modelov znicenia kazdej casti auta + kyvanie dveri po istej hranici znicenia...pri tomto demicku som bohuzial zistil istu neprijemnu skutocnost, a to to, ze Blender jednoducho nie je stavany na styl gta...zase potesenie ale je, ze ked som blend dal do exe a pripojil kniznice, cele to slo o polovicu rychlejsie...a este to aj stihalo ist plynule s frapsom...ale keby bolo na scene trebars este jedno auto jak bot, proste by to sekalo, neviem preco ale urcite... Blender na to neni urceny...a toboz nie na mesto plne aut, tu je ingame video, keby dakoho zaujimalo ono kyvanie dveri (najprv som nevedel, ako zapnut pocas hry constraints, ale potom som to vyriesil uplne inak): http://www.youtube.com/watch?v=FtUhOdROmlo |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 05, 2008 6:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekné video. To že ti to moc blender nezvláda vidím v tom že to auto sa zdá mať kopec polygónov. |
Autor: | Kapo [ ned říj 05, 2008 7:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Pekné video.
To že ti to moc blender nezvláda vidím v tom že to auto sa zdá mať kopec polygónov. Dik. Ine enginy ako GTA a Mafia zvladnu ovela viac de skor o tu komplexnost, ze je scena a do nej sa spawnuju (objavuju, vznikaju) auta...v Blenderi to nejde, tak sa potm mnozia kusky kapotu pod scenou ale po vrstvach...ale fakt si myslim ze Blender na taketo veci moc neni...este daco: natocil by som to aj so zvukomi (zvuk motora a zvuk narazu nahodnu taky silny ako rychlo slo auto), ale Fraps mi nechce nahravat zvuky, neviete preco |
Autor: | Kapo [ ned říj 05, 2008 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
postupne sa snazim robit dajaku hudbicku pre moje demicko tu je prvy sampl, ale zda sa mi to dost...nie ze suche (bozechran to nie, to ja milujem ,to je klasika) ale je to hrane na keyboarde, ovela lepsie by to bolo na klaviri hrane, ale zase klavir...nenahrajem same praskanie to sa neda fakt pocuvat nahraty klavir to radsej nahram keyboard...proste klavir a keyboard je daco uplne ine, na klaviri su tazke a tvrde klavesy, tam sa do toho clovek musi opriet, a je to ovela lepsie ako na keyboarde nech ma akukolvek dobru kladivkovu mechaniku (videl som keyboard za 130 tisic a nehralo sam i dobre, videl som stary klavir za 8 tisic a hralo sa mi dobre aj ked bol...out of tune ) no ok uz som sa moooc rozkecal, tu je zazipovana mp3: http://blender.yw.sk/Rondo_Alla_Turca_v01.zip |
Autor: | Kapo [ pon říj 06, 2008 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam taky problem s mojim blendikom...a totiz: mam tam script ako random, ktory zabezpecuje ze ako silno narazim, tak silno sa pusti NAHODNY zvuk...dalej tam mam property SONG, ktora nabera hodnoty 0 a 1 (lebo som zatial nahral len 2 songy...) a to takto: ak je mouse wheel up, tak je pr. song +1 ak je song +1, a zaroven wheel up, tak je song 0 (proste ked sa dostane na 1 a chcem ist koleckom hore ide zase spat a vrati sa na nulu) ak je mouse whl dwn, song je -1 ak je song uz 0, a wheel down aktivny, song je 1 (zase ked sa dostane na 0 tak uz nizsie nemoze ist tak je jedna, teda maximum) a teraz, ak je 0, tak sa prehraje jeden song, ak je 1 tak sa prehraje druhy...ale tu je problem: ked narazim do steny, tak sa pusti nahodny zvuk, ale ZAROVEN sa pusti aj jedna z pesniciek (je jedno ci rovnaka ako uz hraje, alebo ta druha), tento jav vobec nechapem, v scriptne actuator zo songom vobec neni spomenuty a ani senzory ktore riadia property song nie su spomenute, vobec ot nechapem, moze mi dakt poradit pls? tu je blend (zazipovany 28 MB > 20, moc to neni ale to robia tie BLBE wavy, lebo blender ine nevie ): http://blender.yw.sk/destruction.zip za pripadnu pomoc dakujem dal by som to do otazok ku GE ale ked uz tu mam thread s mojim demickom a toto sa tyka demicka, tak preco nie |
Autor: | Kapo [ úte říj 07, 2008 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
riesim rucnu brzdu...a...mam problem a to totiz: pouzivam jeden script ktory mi tu dakto pred par tisic rokmi napisal ale ten script zistuje rychlost objektu...ale ked idem auto akoze dozadu, property je zase kladna, cize NEREAGUJE, a ked stlacim "rucnu brzdu" pri chode vzad, auto poskoci dozadu...atd...neviete ako mam povedat autu, ze ked ide dozadu, ze nech je aj property rychlost zaporna? pouzivam tento script: import math GL = GameLogic cont = GL.getCurrentController() own = cont.getOwner() speed = own.getLinearVelocity() x = speed[0] y = speed[1] z = speed[2] vypocet = (x*x) + (y*y) + (z*z) sp = math.sqrt(vypocet) own.rychlost = rychlost mohol by mi niekto prosim pomoct? |
Autor: | kracho [ čtv říj 09, 2008 10:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, neviem ci poradim, ale skusim. Je nutne pocitat rychlost zo vsetkych smerov?Nestaci rychlost v smere jazdy vozidla? Inak nemal byt riadok Kód: own.rychlost = rychlost takyto? Kód: own.rychlost = sp Inak ak ano tak to staci upravit podmienkouKód: if sp>0: own.rychlost = sp #respektive -sp
elif sp<0: own.rychlost = -sp #respektive sp |
Autor: | Kapo [ čtv říj 09, 2008 4:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ale preco sa pytas ako if ci je sp MENSIE ako 0 ked nemoze byt mensie ako nula, akoze myslim to tak, ako moze byt mensi ako nula, ked sa odraza v rychlosti ako len kladne cislo? ci niekde vnutri programu je to - a ty to musis ako - aj zobrazit? inak neviem neviem...no skusim... P.S.: s tou rychlostou mas pravdu, pomylil som sa, malo byt sp...own som to nacital do logic bricks a vnutri je to predsalen to, co mi pisal zgerbiak...teda ano own.rychlost = sp, pisal som to spamati, tak preto... |
Autor: | Kapo [ čtv říj 09, 2008 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nefunguje! nevadi... je to jak som hovoril...sp nenabera ine ako kladne hodnoty, teda rychlost nemoze kopirovat sp ako mensie ako 0, pretoze mensie ako nula nikdy nebude...teraz by som rad vedel, ako spravit aby to naozaj meralo akoze auto ide dozadu... |
Autor: | kracho [ ned říj 19, 2008 11:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som prave myslel, ze ked ide auto dozadu, vtedy mas zaporne hodnoty.Tie zistis pomocou aktuatoru move, kde scriptom volas hodnotu .getDLoc() respektive .getLinearVelocity() Viac ti uz poradit neviem, ale myslim ze to je dooost jednoduche. EDIT: kladne hodnoty ti to mozno hadze, pretoze to vypocitavas zo vsetkych hodnot a pomocou math.sqrt. Myslim, ze uplne staci vyuzit hodnotu zo smeru jazdy, teda len jednej osy, ale to uz som pisal... |
Autor: | kracho [ pon říj 20, 2008 3:41 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak mi to nedalo a urobil som ti to.Presne ako som pisal a netrvalo to viac ako desat minut. Ovlada sa wsad a space je rucna.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |