blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
StarGate - SGC (realtime model) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6040 |
Stránka 1 z 9 |
Autor: | kurator [ pon srp 04, 2008 1:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | StarGate - SGC (realtime model) |
ZdravÃm po delÅ¡Ã době zase vÅ¡echny blenderisty. Chtěl bych vám ukázat na čem momentálně pracuji v BGE společně s Johnym D. Doděláváme jeden projekt, který jsme před časem pozastavili a nynà se opět rozjÞdà s lepÅ¡Ãmi možnostmi samotného enginu. Zde zatÃm ukáži prvnà várku screenu. zdaleka jeÅ¡tě momentálně mám hotovo 40% poslednÃho patra komplexu SGC, postupně se pokusÃm vylepÅ¡ovat jeÅ¡tě grafiku, ale docela mi vadà nemožnost dobrého stÃnovánÃ... |
Autor: | Kexar [ pon srp 11, 2008 10:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohu se zeptat na jakém enginu vastně hra ubec běží? |
Autor: | Bigbob [ pon srp 11, 2008 10:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechcem sa do toho nejak moc miešat ale IMHO by to mohlo bežat už aj na BGE. Hral som demo hry apricot a bežalo mi to 60 fps EDIT: u obrázkov je napísané : SGC in Blender Game Engine. |
Autor: | Johny.D [ úte srp 12, 2008 8:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Běžà to na blender enginu, ale na starÅ¡Ã verzi než apricot. Technologická ukazka http://www.youtube.com/watch?v=OFAtN0y-Udc |
Autor: | kracho [ úte srp 12, 2008 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypada to slubne, dufam ze to dokoncite |
Autor: | Johny.D [ úte srp 12, 2008 5:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
my a něco dokončit ? |
Autor: | Kapo [ úte srp 12, 2008 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
koksooo to vyzera dobre, to nabijanie a menenie zbrani P.S.: co je to za hudbu? daco mi pripomenula, len neviem co...vedel by si nazov? pls a inak jak sa spustil alarm, dal by som tam daco akcnejsie (myslim hudbu), ale sak je to iba vo vyvoji, to snad spravite... |
Autor: | kracho [ úte srp 12, 2008 6:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Johny.D píše: my a něco dokončit ?
jo jo to zname |
Autor: | kurator [ sob srp 16, 2008 7:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozpracovaná verze lodi X-303 prometheus |
Autor: | Váca [ sob srp 16, 2008 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
projekt jde vpřed, už se těším na výsledek |
Autor: | Váca [ sob srp 16, 2008 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
právě sem koukal na to video a docela by mě zajímalo, jak uděláte animaci brány, jak to "modrý" vyšlehne ven a zase zpátky snad víte, co myslim takový to vystřelení tý hmoty, to co to je uprostřed, když se zapíá |
Autor: | Johny.D [ sob srp 16, 2008 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak takový to modrý (vÃr čevà dÃry při otevřenà horizontu události) fakt zatim nevim jak udelat |
Autor: | Váca [ sob srp 16, 2008 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych to udělal jako pohybující se mesh (animace) s animovanou texturou ještě bych ale upravil zvuk nabíjení SG1 P90, nebo jak se ta zbraň jmenuje takhle tam sedí jen ten začátek ale chápu, že to je wip, takže to určitě vyladíte |
Autor: | Váca [ sob srp 16, 2008 3:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
něco sem našel, můžeš se inspirovat http://www.youtube.com/watch?v=w3CDnr4-LY0 EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=7n7_QCKhi9M&NR=1 z filmů a seriálů atd : http://www.youtube.com/watch?v=PMHd554AMSw&NR=1 |
Autor: | Johny.D [ sob srp 16, 2008 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
abych rekl pravdu tak to zatim nejak moc neresim udelal sjem akorat animovanou texturu otevrene brany a dal jsem to nejak neresil. Teď je důležity dodělat system zbranà nepřátel a tak podobně. Zvuky už jsou uplně jinak a taky je beru z externiho adresáře pomocà modulu pysonic. |
Stránka 1 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |