blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
copy draw face http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=5925 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xeonikx [ sob čer 14, 2008 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | copy draw face |
copy draw face se udělá pomoci ctrl n při označení všech faců. |
Autor: | Kexar [ ned čer 22, 2008 8:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: copy draw face |
xeonikx píše: copy draw face se udělá pomoci ctrl n při označení všech faců.
To ma bejt ňáké téma nebo omil? |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 22, 2008 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To má byť skôr pomoc, pretože táto funkcia sa niekam schovala v novej verzii blendru a nevedeli sme to nájsť. |
Autor: | Kapo [ ned čer 22, 2008 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to nechapem...ked v edit mode oznacim vsetky face (a kliknem na nejaky, tomu dam trebars light - cize ten bude aktivny), a dam ctrl + n, stale je to recalculate normals outside...ctrl + shift + n je inside...nechapem v akom polozeni musim byt, aby bolo ctrl + n copy draw face (myslel si tym stary znamy copy draw mode?) v edit mode (pretoze nastavenie light collision, shared atd najdes v edit mode vo face slect mode...), potreboval by som to vysvetlit... |
Autor: | zgerbiak [ pon čer 23, 2008 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tiež som skúšal ctrl+n a furt sú tam tie normály. Ale zistil som správne riešenie. ctrl + c Active Mod a Active Transp. Active Transp je pre tie posledné 3 tlačítka a active mod pre zvyšok. |
Autor: | xeonikx [ úte čer 24, 2008 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
asi jsem se prepsal nějak se mi to prostě povedlo, ale super, že už se ví jak to teda je nahral jsem si starou verzi ještě, když jsem zjistil, že particly jsou složitý tak to už ne. |
Autor: | jm [ úte črc 22, 2008 11:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
bozii, tohle sem hledal |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |