blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Projekt X http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=588 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MiliKiller [ stř pro 29, 2004 6:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Projekt X |
NevÃm jak se to bude jmenovat a tak je to zatÃm X bude to 3D akce, v takovém hororovém mÄ›steÄ |
Autor: | Slange [ stř pro 29, 2004 7:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ulice su pekne tajomne. Dobra tmava atmosfera. O co v tom ide, nejake vrazdy, prekliatie, vedecke experimenty? |
Autor: | MiliKiller [ stř pro 29, 2004 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Heh |
NevÃm o co v tom půjde! nemám v niÄ |
Autor: | MiliKiller [ stř pro 29, 2004 10:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Tak tady je binárka! |
Tak tady je binárka. Nebojte dá se to otevÅ™Ãt i v blenderu! nevÃm jestli to umà novej (Shit Blender) Ale starej dobrej 2.25 Blender to umà urÄ |
Autor: | jm [ čtv pro 30, 2004 12:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dost slusna grafika...co ti porad tak vadi na novym enginu ja myslim ze se da v pohode pouzivat. ma par veci ktery sou slusne pouzitelny.... jm |
Autor: | AD [ čtv pro 30, 2004 1:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tak tady je binárka! |
MiliKiller píše: Tak si to prolezte a napište názory a připomínky tak jsem si to prolezl a musím konstatovat, že to vypadá velice nadějně.... možná se ti po novém roce ozvu s něčím za co by mohla být i nějaká ta koruna.... ale to předbíhám..... na PII 350, RAM 256M, Gforce 2 MX 400, a W98 to běhá velmi svižně a bez problémů ............ |
Autor: | iIN [ čtv pro 30, 2004 9:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nie je to nový sh*t, ale prirodzený vývoj Inak to vyzerá byť fakt dobré |
Autor: | MiliKiller [ čtv pro 30, 2004 9:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tak tady je binárka! |
AD píše: MiliKiller píše: Tak si to prolezte a napiÅ¡te názory a pÅ™ipomÃnky tak jsem si to prolezl a musÃm konstatovat, že to vypadá velice nadÄ›jnÄ›.... možná se ti po novém roce ozvu s nÄ›Ä |
Autor: | MiliKiller [ pát pro 31, 2004 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jm : Neber to osobnÄ› ani tak že se chci hádat, ale rozjedu (PokusÃm se rozjet) tady takovou debatu! Hlavnà téma je Kterej blender je lepÅ¡Ã na práci v game engine??? Můj názor. Blender Publisher 2.25. ProÄ |
Autor: | Ragnos [ pát pro 31, 2004 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Byl jsem trošku mimo a při hlasování jsem se předevčírem překlepl, tak kdyžtak to mé ne ber jako ano. |
Autor: | jm [ sob led 01, 2005 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co se tyce narocnosti na harware: ...tahle vec se da odladit tickratem. coz je nastaveni jak casto se ma obnovovat scena a jak casto logika a jak casto scripty. to je od ty doby co konecne predal ten engine tak ze se nevykonavaj scripty mezi frejmama, ale separatne takze vykonavani sloziteho scriptu neovlivnuje frame rate, jak tomu je u 2.25...nekteri lidi tvrdej o zatizeni 2.25 -2.36 opak, oproti tomu co rikas ty.(myslim ze je to o tom jak to clovek odladi. nove vlastnosti: neznam vsechny..ale, -stereo . passive, flicker, nevim jak se tomu tedak rika ale resi to uhly a strka odseparovany barvy nasebe. -jak uz sem psal, scripty a jine logicke operace nejsou zavisle na vykreslovani okna, framu. - pri spusteni exe souboru mas moznost si nechat zobrazit frame rate, niz bys musel davat zatezujici script. -zrovna tak si muzes pri spusteni exe nechat vykreslit debug jako v blendru - podpora tusim 1.4 OGL oproto 2.25 ktera ma 1.1 OGL. - moznost nastavit materialy tak ze sou videt v enginu bez textury, a vertex color - moznost ovladat svetla prez script - oprava vykreslovani pruhlednosti, pri prekryvu objektu a to i u linked copy objektu. - nekde sem sem hazel link co mi dal pilda, na novinky, resp. popis API posledniho enginu. - moznost tvaru kolizniho objektu, krychle, koule, polyhezdr, valec, a konus..2.25 ma kouly - co je na novem enginu to nejlepsi je to ze n nem nekdo dela, tzn. je tady moznost ze se bude vyvijet, proti 2.25 straemu enginu na kterej nejspis uz nikdo nesahne. komprese a velikost dat: 2.36 ma moznost pack data, ktery ti zabalej to co si reknes. a co se tyce velikosti pri posilani prez internet...mame tady zip, a jeho kamose to je jen odpoved na tvoji otazku v cem je 2.36 lepsi. 2.25 je v pohode, mam veci ktery bezej jen na 2.25, a 2.36 to chape jinak. tazke to nefunguje v 2.36, a predelavat to nebudu to bych se z toho vosypal. jen si myslim ze 2.36 ma spoustu bugu pokud to srovnavas s 2.25, ale spoustu bugu je opravenejch, a sou tam i veci ktery v 2.25 nejsou. skratka si myslim ze je lepsi delat na necem co bude mit vyvoj. ale jasne ze delat 2.25 se porad da. kdyz clovek uz zna chyby tak uz tusi cemu se vyhnout, proste praxe, zvytezi nad neodskousenejma novinkama. me napriklad ty veci co sem delal naposled bezej lip v 2.36. jen abych nechvalil, 2.36 ma pekne blbe implementovanej zvukovej modul, kterej je taky novej a spada pod GPL, a pri pouziti v komrcni oblasti o kterou ti nejde nemusis nic platit oproti Fmodu 1$ za aplikaci. ale to vsechno se postupem casu vylepsi, jelikoz "mame" programatora. sem zvedavej jakej pribeh das ty svoji hre jm |
Autor: | MiliKiller [ sob led 01, 2005 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Heh docela si mi vyrazil dech! |
Heh docela si mi vyrazil dech! Takhle vyÄ |
Autor: | AD [ sob led 01, 2005 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nevím jak to je u gameenginu, ale já třeba modeluju zpravidla v nejnovější verzi.... stojí mě mnohem méně času si průběžně zvykat na novinky ( ikdyž některé postupy trvrdošíjně nemněním ), než pár verzí vynechat a v podstatě se začít učit nový blender..... vývoj jde dopředu a naštěstí ( alespoň já si to myslím ) velmi překotně ( jenom škoda, že se někdo nevěnuje odstranění starých neduhů ) ...... |
Autor: | jm [ ned led 02, 2005 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://projects.blender.org/viewcvs/vie ... er#dirlist tadz mas link na vsechnz veci kolem noveho enginu. http://projects.blender.org/viewcvs/vie ... cvs-markup a tady mas nastaveni ticratu, ....jo a ma treba veci moznosti co se tyce mysi, treba i kolecko se bere v potaz a tak..si to musim zase projet je tam nejak moc novejch veci. jm |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |