blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Texture baking
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=549
Stránka 11

Autor:  jiri [ čtv pro 16, 2004 1:27 am ]
Předmět příspěvku:  Texture baking

Cau,
tomu se rika texture baking ("vypaleni" ambient occlusion nebo radiosity do textury). Zatim je to delany pomoci pythony, ale mozna to bude v nejaky dalsi verzi naprogramovany primo v blenderu:

Obrázek

Dela na tom Campbel (jeden blaznivej australan ;-)) Na vase projekty by se to mohlo hodit, pokud by jste o to meli nekdo zajem, tak vam na nej muzu dat kontakt.

Jirka

Autor:  Blitz [ čtv pro 16, 2004 1:38 am ]
Předmět příspěvku: 

No to by ale nebyla skvělá věc jen pro GameBlender:)

Autor:  jiri [ čtv pro 16, 2004 11:41 am ]
Předmět příspěvku: 

OK, poslu to i do normalnich novinek.

Jirka

Autor:  MiliKiller [ čtv pro 16, 2004 10:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Mazec

No ty vole to je to nejgeniálnější co jsem od vzniku blenderu viděl! Do Hell 3 Jak dělaný!

Nevíš jestli se chystaj dinamický stíny?? Tuhoppu už je snad má,ale jsou prej hodně moc pomalý!

Ale tohle je podstatnÄ› míň nároÄ

Autor:  jiri [ pát pro 17, 2004 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bude to free (vsechno co Campbel/ideasman udelal, tak bylo free). V 2.25 to asi nechodi, ale klidne si ty textury budec moci vypalit v 2.35 a pouzit v 2.25. Na gameenginu v 2.35 se furt pracuje, kdezto na 2.25 uz nikdo nikdy nesahne.

Autor:  MiliKiller [ pát pro 17, 2004 7:15 pm ]
Předmět příspěvku:  To vím

Vím že na 2.25 enginu se už dlouho nedělá! ale ten novej hrozně pomalej.
Mam pomalej komp a i texturování v 2.25 je dílo hodin! V 2.35 je sice texturing stejně rychlej ale herní engine (pokud je tam plane a camera bez světel a textur) mi chodí asi tak 10-12 Fps (Uf to je moc pomalý)
2.25 mi chodí 25-32 fps a to je solidní rozdíl.

Navíc 2.35 neumí dÄ›lat vÄ›ci pro webplugin. Já ho obÄ

Autor:  jm [ pát pro 17, 2004 8:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

nevim jak je to u pomalyho kompu, ale ja sem s uspechem prebouchal vsechny svoje veci do 2.35. osobne tam mam problem se zvukem. sice tm uz nacpes vic nez 28 ale zase to praska pokud je poustis prez sebe a neumi to zastavit zvuk ve chvili kdy zacne jinej.
je tam i nastaveni ticrate..kterym se da vychytat rychlost behu pocitani jak kolizi, logiky a frameratu.

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/