blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Označení...
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=5380
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ stř pro 19, 2007 9:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Vylad si kurzor, ta ciara je od neho dost vysoko.
Co sa tyka oznacovania tak mas 2 sposoby:
1. - ten laksi... Zavedies na oznacovatko collision senzor a ked sa ukazovatko niecoho dotkne, tak mu zmeni premennu, alebo mesh(podla toho aky budes mat na to system)
nasledne odznacenie by bolo tak, ze pri kazdom dalsom kliku by sa najskor vsetky objekty odznacili.
Nevyhoda je ze na nerovnych povrchoch by sa to nedalo pouzit.

2. - V tom skripte pri oznacovani si nacitas list objektov v scene a ich pozicie budes porovnavat so stvorcom(oznacovadlo), ak su vnom, su oznacene. Odznacenie take iste ako pri prvom.

Autor:  DarkRodney [ stř pro 19, 2007 9:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kurzor??? Ja ho mám v pohodě, přímo na rohu, nechápu jak to myslíš že je od něj čára dost vysoko... No přes collision mi to nešlo. Zkusim se na to ještě kouknout i když s tím stejně nic neplánuju, jinak díky...

Autor:  zgerbiak [ čtv pro 20, 2007 12:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nic, sry, uz mi ten kurzor ukazuje spravne :lol: .

Autor:  DarkRodney [ čtv pro 20, 2007 7:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ok, v poho... Ale vylekal jsi mě :D

Autor:  Johny.D [ sob pro 22, 2007 1:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to taky zkusil, ale můžu říct že tohle je asi větší problém než to vypadá. Napadlo mě dát na každej objekt ray paprsek směřující po vertikální ose nahoru. Mělo to fungovat tak že jak nad ním bude ten myší vytvořený plane tak zareaguje. S normálním plane to funguje ale s tím scriptem vytvořeným bohužel ne.

Autor:  zgerbiak [ ned pro 23, 2007 12:25 am ]
Předmět příspěvku: 

Nedalo mi to tak som spravil to oznacovanie :) .
Princip jednoduchy. Plane zistuje ktore objekty su "v nom" a tym zmeni premennu. Objekty podla premennej menia mesh.
So stlacenym shiftom sa oznacuje na viac krat.

http://metalair.tym.cz/zgerbiak/gameble ... anie.blend

Autor:  DarkRodney [ ned pro 23, 2007 12:41 am ]
Předmět příspěvku: 

No s Ray paprskem jsem to taky zkoušel, ale Zgerbiak to vyřešil hezky... Ono to asi ani jinak než ze skriptem nepůjde...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/