Právě je pon pro 23, 2024 9:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Logicky rychlik
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 3:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Mam napad na logickeho rychlika na povrchu koule. Rad bych pribral nekoho kdo by se postaral o rozbehani samotne hry v gameenginu. Grafiku i design bych si strihnul ja. Jedna se o maly projekt ktery by se dal ve volnem tempu stihnout za tyden. Mel by jste nekdo chut do toho jit?

PS: Co nevidet sem hodim podrobnejsi popis hernich mechanismu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 3:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Na povrchu koule se nahodne rozmisti barevne body, jejich spektrum se pozvolna meni v klasicke posloupnosti CMYK. Ukolem hrace je klikat na jednotlive body (s urcitou toleranci) a presouvat se tak po hernim planu. Uspesnost presunu na dalsi bod zavisi na dvou parametrech, vzdalenosti bodu a jeho aktualni barve (Barva oznaceneho bodu by byla staticka). Cim vzdalenejsi je bod tim presneji se musi jeho aktualni odstin shodovat s odstinem prave oznaceneho bodu, (tim obtiznejsi je trefit ten spravny okamzik) odpovidajicim zpusobem je ale samozrejme zvyseno bodove ohodnoceni. For je v tom ze hraci ubiha casovy limit a v nem musi ziskat urcity pocet bodu. Jakou zvoli taktiku je na nem, muze zkusit body ziskat otrockym preklikavanim na kratke vzdalenosti a nebo riskovat vzdalenejsi body. Posledni detail je ze bod ktery hrac opustil mizi a probiha reinkarnace na nahodnem miste po povrchu koule.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 9:55 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nevyzera to tazko. Jedini problem ktory vidim je ta gula :lol: . Chcelo by to nejak pomenovat kazdy bod podla pozicie. Aky styl gule to bude? Ak Icosphere, tak to by slo aj jednoduchym vypoctom vzdialenosti, pretoze su rovnomerne rozmiestnene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 12:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
zgerbiak píše:
Nevyzera to tazko. Jedini problem ktory vidim je ta gula :lol: . Chcelo by to nejak pomenovat kazdy bod podla pozicie. Aky styl gule to bude? Ak Icosphere, tak to by slo aj jednoduchym vypoctom vzdialenosti, pretoze su rovnomerne rozmiestnene.

Spis bych ty body generoval na povrchu koule podle nejakeho vzorce jako nove objekty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 6:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
zgerbiak píše:
Nevyzera to tazko. Jediny problem ktory vidim je ta gula :lol: . Chcelo by to nejak pomenovat kazdy bod podla pozicie. Aky styl gule to bude? Ak Icosphere, tak to by slo aj jednoduchym vypoctom vzdialenosti, pretoze su rovnomerne rozmiestnene.


Výpočet vzdialeností bodov na guli nie je zložitý, ak poznáš súradnice bodov.. Spravíš si dva vektory ([stred_gule,A],[stred_gule,B]), vypočítaš uhol aký zvierajú a vzdialenosť tých bodov je 2*pi*r*uhol_vektorov/360..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz