blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
BRWWAR - BlackRedWhiteWAR http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3425 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | zgerbiak [ pon zář 04, 2006 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | BRWWAR - BlackRedWhiteWAR |
Kedze sa letna sutaz nekona, davam to sem Je to nieco ako Madness Combat ale v 3D. Ulohou je Prejst mapu. Zatial je len jedna, uvidim co na to poviete. Nachadzaju sa tu 2 zbrane: Ak47 a Uzi. zbrane beriete tak ze sa na nu postavite a stlacite "G". Po ruke mozte mat len 1 zbran. Ovladanie je klasicke: W,S,A,D,G a mys Vo windowse mi nejdu otvarat exe z blendru, takze sem davam blend a spustaci subor pre Linux. http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/BRWWar/BRWWar_Final.blend.tar.bz2 http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/BRWWar/BRWWAR.tar.bz2 PS: ak by vam to sekalo, tak si hore na lyste zaskrtnite: Game > Enable All Frames Hru vam to spomaly, a ak mate aspon trochu dobru masinu, tak vam to nebude ani prekazat |
Autor: | zgerbiak [ pon zář 04, 2006 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skoro som zabudol. chodte pomaly, opatrne a obzerajte sa, pretoze nikdy neviete odkial vybehne nepriatel. a snazte sa vsetkych vystrielat. |
Autor: | postolka [ pon zář 04, 2006 5:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Az se nechce verit co ten GE dokaze. Akorat se mi nelibi to obevovani nepratel z niceho nic... |
Autor: | Jirka RCK [ pon zář 04, 2006 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Super, velká sranda, ukážu to mýmu sadomasochystickýmu spolužákovi a nebude pařit nic jinýho... Určitě to dodělej!!! |
Autor: | batwin [ pon zář 04, 2006 8:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je tam dost chyb nebo spis asi nedodelanejch veci,napriklad ze i miritko muze "zalizt" do zdi,ale verim ze po dokonceni to bude dobry |
Autor: | zgerbiak [ pon zář 04, 2006 9:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
batwin píše: je tam dost chyb nebo spis asi nedodelanejch veci,napriklad ze i miritko muze "zalizt" do zdi,ale verim ze po dokonceni to bude dobry
nj, to mieritko a zbrane su skor nedorobene, alebo lenivost . A ke chyby mas este na mysly? |
Autor: | batwin [ úte zář 05, 2006 3:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: batwin píše: je tam dost chyb nebo spis asi nedodelanejch veci,napriklad ze i miritko muze "zalizt" do zdi,ale verim ze po dokonceni to bude dobry nj, to mieritko a zbrane su skor nedorobene, alebo lenivost . A ke chyby mas este na mysly? no takze,parkrat se mi povedlo divat se skrz zed a pri tom prez ni i strilet a v animaci kdyz umru mam vzdycky stejnou zbran |
Autor: | zgerbiak [ úte zář 05, 2006 4:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jasne...zbran ... he heee.... na to som zabudol... musim tam napisat parriadkovy skript K tomu cez stenu. budem to robit uz cez owerray scene, takze nieco take sa uz nestane, na kamere dam mensiu vzdialenost odkial ma vidiet a mesh panaka dam neviditelny . to by sa vyriesilo Ak by mal niekto zaujem, tak by mohol prispiet nacrtom, alebo celym levelom, a ak by bol niekto schopny na zvuk, tak by sa hodil ... vykradacka CS-ka ma uz nebavy Ano a mozno by sa hodil aj nejaky pribeh PS: pokracujem dalej. Sekanie sa snad spravi. Boti maju 197 riadkovy skript, a myslim ze by som ho stiahol na nejakych 100. Pridam skoky, mozno bullet time, 1 zbran v zasobe, viac zbrani = viac botov Prosim niekoho, kto by spravil v pythonu vypocet uhlu, ked su zname vsetky strany 3-uholnika. Mozno si poviete, ci zartujem, nie nezartujem, ja som to akosi nikde nenasiel budem velmi vdacny. Vylepsi to "AI" botov asi o 50% teraz tam mam len taky dost nepresny vypocet. |
Autor: | zgerbiak [ stř zář 06, 2006 4:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Info Kracho mi spravil vypocet toho uhlu, takze teraz su boti presny, a strielaju po "mne" skoro stale. Vdaka kracho. Vyhodil som krv a iskri ked bot nieco zasiahne, pretoze to v 99% aj tak nebolo vidno a bolo na to treba hurda skriptu, takze tym sa aj hra podstatne zrychlila. Na ceste je druhy level . |
Autor: | zgerbiak [ čtv zář 07, 2006 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Do hry pribudla vdaka freekill-ovy nova zbran M4, a uz je plne funkcna. Samozrejme sa na nu vytvori aj dalsi druh bota, ale este neviem aky Odkedy boti vedia dobre mierit, je to dost tazke dostat sa vobec do polovice, takze pribudnu lekarnicky. Problemi s pozeranim za stenu a prenikanim zbrane cez stenu su vyriesene. |
Autor: | kracho [ pát zář 08, 2006 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak hlavne sprav aby sa nepriatelia neobjavili nahodne na nejakych miestach, potom im daj nizsiu kadenciu, obmedzene mnozstvo nabojov, cas potrebny na nabijanie a mensiu ucinnost zbrane, a tiez by som nastavil aby nejaku dobu musel hladat hraca nez zamieri a zacne strielat. |
Autor: | zgerbiak [ pát zář 08, 2006 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdak za ktiriku. -Nepriatelia sa neukazuju na hocijakych miestach, ale maju po vopred dane, je to vidiet v blendu. -Pocet nabojov tam dam, to nieje problem. -nizsia kadencia je podla mna nefer voci botom. jednoducho ked kalach vystreli 5x za sekundu, tak nemozem dat ze botovi vystreli 2x. -hladanie, nuz, je tam track actuator, mohol bt som zvysit cas otocenia, ale este dam botom aj nepresnost, tak potom by to bolo asi moc lahke. -cas mezdi nabitim maju. 3sekundy uzi, 4 Ak47 a M4. a zda sa mi dost velky... -ucinnost by som mohol znizit, a s postupmi levelou zvysovat Potreboval by som viac takychto nazorov, takze ludia kritizujte, aby som mohol najst zlatu strednu cestu. |
Autor: | batwin [ pát zář 08, 2006 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to obevovani nepratel mi pripada fakt divny,obcas kdyz je najednou za mnou(nebo mi to tak aspon pride) i kdyz sem tam predtim sel a nebyltam tak to nepusobi dobre,mozna by bylo lepsi nechat je objevit jeste nez tam pridu jen by si mne museli vsimnout |
Autor: | zgerbiak [ pát zář 08, 2006 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi myslis toho na zaciatkku... no,..je tam trochu divne, ale tam su naznacene dvere, a on akoze bybehne z nich. bud dam na vsetkky dvere nejaku ciernobielu texturu, alebo uz budem botov usporaduvat lepsie Vdak za nazor. |
Autor: | zgerbiak [ pát zář 08, 2006 11:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Botom som zvecsil cas medzi nabijanim. Spravil som im nepresnost strelby. Pomalsie reaguju na zmenu hracovej pozicie. pridal som efekt prerazenia vzduchu zo streli, len pre hraca, keby spravim aj pre botov tak to je znovu strasne pomale a narocne. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |