blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vyska terenu podla vertex color http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3258 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pát srp 04, 2006 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vyska terenu podla vertex color |
vysk vertexou udava ich farba. cierna je nulove vyvysenie a uplne biela(cervena) je najvyssie, ktore sa udava cez premennu. Mesh potom aj fyzikalne reaguje, ale iba v sumo. Da sa to vyuzit pri "modelovani" rozsiahlych scen. date plane, niekolko krat ho zhustite, podla potreby, a potom uz len vo vertexpaint klikate s bielou(cervenou) na miesta ktore maju byt vysie... cervenu davam preto, pretoze sa pocita iba svetlost cervenej. Este planujem ze by sa dalo aj do bokou, toto je len po osi Z, a to bud inimi farbami, alebo by sa vertexi posuvali podla normal facou. http://multiplayer.ic.cz/vyskaterenu/vyskaterenu.blend |
Autor: | zgerbiak [ sob srp 05, 2006 12:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu som sa s tym pohral Dal som podla vyski farbenie vrcholou. Toto je pohlad v solid mode. ziadne texturi. verzia je uz uploadovana natom istom linku. Modrou sa kreslia cesty PS: framerate si nevsimajte, mam naruby system, tak mi teraz da najviac 12, kked fuka dobry vietor ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |