blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vyska terenu podla vertex color
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3258
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ pát srp 04, 2006 10:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Vyska terenu podla vertex color

vysk vertexou udava ich farba.
cierna je nulove vyvysenie a uplne biela(cervena) je najvyssie, ktore sa udava cez premennu.

Mesh potom aj fyzikalne reaguje, ale iba v sumo.

Da sa to vyuzit pri "modelovani" rozsiahlych scen.
date plane, niekolko krat ho zhustite, podla potreby, a potom uz len vo vertexpaint klikate s bielou(cervenou) na miesta ktore maju byt vysie...:)

cervenu davam preto, pretoze sa pocita iba svetlost cervenej.

Este planujem ze by sa dalo aj do bokou, toto je len po osi Z, a to bud inimi farbami, alebo by sa vertexi posuvali podla normal facou.

Obrázek

http://multiplayer.ic.cz/vyskaterenu/vyskaterenu.blend

Autor:  zgerbiak [ sob srp 05, 2006 12:13 am ]
Předmět příspěvku: 

Trochu som sa s tym pohral :)

Dal som podla vyski farbenie vrcholou. Toto je pohlad v solid mode. ziadne texturi.

verzia je uz uploadovana natom istom linku.

Modrou sa kreslia cesty :)

PS: framerate si nevsimajte, mam naruby system, tak mi teraz da najviac 12, kked fuka dobry vietor :D...

Obrázek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/