blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Animovana textura - zmena UV koordinatov http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3248 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pon črc 31, 2006 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Animovana textura - zmena UV koordinatov |
Je to pre animaciu ohna, vybuchu atd... Staci na objekt Plane dat texturu, vhodne namapovat, pridat skript, property "x" a do nej zadat pocet na ktori sa textura "deli" Vsetko to je dobre vidno v blende co posielam. Testoval som to a je to dost rychle. mal som tam okolo 20 plane prakticki bez zataze. na zostave: AMD Sempron 2300+, ram 512, grafika G-force 5200 128 MB. na zostave pentium 466Mhz, 64 ram, 16 grafika, to slo tiez celkom dobre. na tejto zostave mi ide engin bez nicoho okolo 31 fps, a s 20 tychto plane s textutou to davalo okolo 28. pre optimalizaciu sa UV koordinati pohybuju len po osi X , takze ak budete robit texturu, tak v style filmu http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/uvanim.blend |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |