blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Animovana textura - zmena UV koordinatov
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3248
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ pon črc 31, 2006 6:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Animovana textura - zmena UV koordinatov

Je to pre animaciu ohna, vybuchu atd...

Staci na objekt Plane dat texturu, vhodne namapovat, pridat skript, property "x" a do nej zadat pocet na ktori sa textura "deli"

Vsetko to je dobre vidno v blende co posielam.


Testoval som to a je to dost rychle. mal som tam okolo 20 plane prakticki bez zataze.
na zostave: AMD Sempron 2300+, ram 512, grafika G-force 5200 128 MB.

na zostave pentium 466Mhz, 64 ram, 16 grafika, to slo tiez celkom dobre. na tejto zostave mi ide engin bez nicoho okolo 31 fps, a s 20 tychto plane s textutou to davalo okolo 28.

pre optimalizaciu sa UV koordinati pohybuju len po osi X , takze ak budete robit texturu, tak v style filmu ;)

http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/uvanim.blend

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/