Právě je úte lis 26, 2024 9:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Je to použiteľné?
Ano 0%  0%  [ 0 ]
Nie 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 0
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon črc 31, 2006 6:12 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Je to pre animaciu ohna, vybuchu atd...

Staci na objekt Plane dat texturu, vhodne namapovat, pridat skript, property "x" a do nej zadat pocet na ktori sa textura "deli"

Vsetko to je dobre vidno v blende co posielam.


Testoval som to a je to dost rychle. mal som tam okolo 20 plane prakticki bez zataze.
na zostave: AMD Sempron 2300+, ram 512, grafika G-force 5200 128 MB.

na zostave pentium 466Mhz, 64 ram, 16 grafika, to slo tiez celkom dobre. na tejto zostave mi ide engin bez nicoho okolo 31 fps, a s 20 tychto plane s textutou to davalo okolo 28.

pre optimalizaciu sa UV koordinati pohybuju len po osi X , takze ak budete robit texturu, tak v style filmu ;)

http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/uvanim.blend


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz