blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Laser http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3125 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ úte čer 27, 2006 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Laser |
Laser. Da sa to pouzit ako laserove mieritko na zbrani, alebo na co len budete chciet. Ak to stiahnete tak uvidite ako to je riesene, najskor som chcel cez orientaciu zmenit velkost laseru po jednej osi, ale akosi niesom dobry v matike, a bol by tam asi horybilni skript. Takto tam je jeden 20 riadkovy. je celkom jednoduchy, tak snad netreba popis. ale vysvetlim: vlastne ani nieje co ... iba to ze sa vypocita vzdialenost a ta sa premietne na armaturu. Ak tam date viac tych kociek s lasermi a date pohlad z hora vo wire, tak to je zaujmave http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/laser/laser.blend |
Autor: | blueblood [ úte čer 27, 2006 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Error |
spusteni scriptu (Alt+P) mi hazi error... Console pise: File "Text" in line 3, ? Name error: name 'GameLogic' is not defined se scriptama moc neumim..co s tim mam delat pls? |
Autor: | zgerbiak [ úte čer 27, 2006 8:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ono to je pre Game Engin a nie plugin. toto spustis tak ze kurzorom prejdes do 3D okna a stlacis P |
Autor: | jm [ úte črc 04, 2006 10:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zaujal me ten frame rate. na cem to bezi a co mas za kartu? win + ATI? |
Autor: | Vybi [ úte črc 04, 2006 12:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dost dobrý! zkus udelat odrazný objekty...aby se laser ordazel, sem zvedavej na script |
Autor: | zgerbiak [ úte črc 04, 2006 4:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No. frame rate tam mam mali noo... Ale tam mam vypisovanie vektorou, a dost to brzdi, ked dam bez vypisovania, tak mi to frci 100 - 140...ale vtedy som tam mal tych lucou 4x viac. grafiku mam G-force FX 5200 128 MB DDR. Myslis ze je to aj tak pomale? Zabudol som. je to v Linuxe. Debian. K tomu laseru. ja to mam cez armaturu, takze ak sa natiahne tak natiahnuta cast nereaguje. Johny.D mi poradil aby som to spravil cez ipo size po jednej osi. malo by to potom reagovat, nebudem to menit v subore, pretoze to je asi dost lahka operacia No. Odrazanie...aby som prasvdu povedal, to este nedokazem. Boli by k tomu potrebne asi matice a tie ja neovladam. Zatial |
Autor: | spule [ ned srp 24, 2008 12:05 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Jiné řešení | ||
Udělal jsem něco podobného - délka paprsku se mění pomocí hodnoty scaling. Ray sensor je u té koule, takže jsem paprsek musel zobrazit jako válec s umazanými konci, protože jinak by vadil Ray sensoru. Možnost vybrat si skupinu objektů, na které nebude/výlučně bude Ray sensor reagovat, by nebyla od věci.
|
Autor: | zgerbiak [ ned srp 24, 2008 8:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jiné řešení |
spule píše: Možnost vybrat si skupinu objektů, na které nebude/výlučně bude Ray sensor reagovat, by nebyla od věci.
Ale to sa dá. Máš to tam vlastne aj spravené. Ray zadáš premennú ktorú má objekt na ktorý má reagovať. No skús si tam na nejakom objekte vymazať premennú "zed" a uvidíš čo sa stane. |
Autor: | spule [ ned srp 24, 2008 11:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jiné řešení |
zgerbiak píše: No skús si tam na nejakom objekte vymazať premennú "zed" a uvidíš čo sa stane.
To ano (pokud Property u ray sensoru nastavím na zed). Objekt pak sice není vidět, ale to, že skrz něj prosvítá ten červený paprsek, neznamená, že ray sensor skrz něj vidí další objekty. Právě naopak. Když dám za takový objekt další objekt s vlastností zed, tak ten červený paprsek projde i přes něj, protože sensor ray se zastavil už na prvním objektu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |