blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jedno ducha (ale hotova) hra http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2819 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kracho [ ned dub 16, 2006 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jedno ducha (ale hotova) hra |
Zdravim, takze ide mi o navrh tvorby jednuchej hry. Mojim cielom je vytvorit, nie uplne graficky, dejovo a AI dokonalu hru, ale vytvorit hru, ktora cloveka bude bavit, bude napriklad srandovna a tak. Hlavne mi ide o to, aby ta hra bola kompletna, a mala veeela levelov,lebo co clovek vidi z blendru, aspon co som nasiel, tak si zahra tak max.3-4levly a koniec. Takze ako by som si to predstavoval: Zaner: podla vsetkeho asi nejaka strielacka 1st person dej: nemusel by byt skoro ziadny (ak by nas nenapadol), mohlo by to byt tak, ze si nejaky vojak a mas vzdy splnit nejaky ukol, napriklad najst dokument, podminovat most, a cokolvek ine co koho napadne. Preco by ste sa mali podielat na takejto hre? Ty co vedia programovat vymyslia ovladanie, a (podotykam) jednoduchu AI. Ty co to moc nevedia, vymodeluju nejake objekty, ty co nevedia ani moc modelovat, tiez neco vymodeluju a ty co to vedia to mozu prisposobit hre. Nakoniec by sa len vymysleli "problemy" a nasadzali by sa nepriatelia a objekty, zadali by sa podmienky splnenia levelu a je to. Co vy na to? |
Autor: | 6xx [ ned dub 16, 2006 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
něco jako buřtík ve 3d? |
Autor: | kracho [ ned dub 16, 2006 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Heh o tom som nepocul, ale kludne nieco ako to (zatial som nehral ale co o tom pisali sa mi pacilo tak uz stahujem), alebo neico ako Halloween, ktory sa da stiahnut na strankach jm a millikillera. Edit: heh toho burtika sa mi nedari prejst ani prvy level, tak to asi nie:-( |
Autor: | zgerbiak [ pon dub 17, 2006 10:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozrejme podporujem vsetko co suvisi s GE, tak by som aj ja mohol prispiet svojou troskou. |
Autor: | Johny.D [ pon dub 17, 2006 10:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
He je to pravda je tady dost rozdÄ›laných vÄ›ci ktery vypadajà že stojÃ. Když jde o tu jednoduchost tak ted jsem jen pÅ™es vÃkend dodÄ›lal dalÅ¡Ã charakter jen tak pro radost.Plánuju že jeÅ¡tÄ› pár hodin a bude to hotovy, protože si jen tak ze srandy dÄ›lám jeden level z nové lary. Ps: AI tam sice je ale to jsem tam dal protože jsem ho testoval kvůli hlavnÃmu projektu HP. Moc to tam nenà vidÄ›t ale funguje to tak že postava chodà po way pointech a když uvidà Laru zaměřà ju ray paprsek a zaÄ |
Autor: | jm [ pon dub 17, 2006 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Johny.D píše: jinak si myslím že jednouduchá hra se dá v blendru i ze slušnou grafikou splácat i za 3 víkendy.
bez pochyb jm |
Autor: | kracho [ pon dub 17, 2006 7:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hm ked to ide urobit za 3vikendy, tak sa cudujem, ze tu nemame kazdy mesiac 10tku hier, iba ak to nikoho nebavi alebo si kazdy dava velke ciele, a nic. kazdopadne johnyho videjko sa mi pacilo, dobre textury aj pohyby. inak uz mam spravene ovladanie first person, z vlekej casti AI pre nepriatelskych vojakov, uz len dorobim AI pre nejake tie vozidla, ak by sa pouzili a staci modelovat postavicky, exteriery a vymyslat levly. |
Autor: | freekill [ ned dub 23, 2006 7:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
OK ja sa pridam ale jenom modeling python neumim. Reknete co mam vyrobyt a pokusim se oto. |
Autor: | kracho [ ned dub 23, 2006 10:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to freekill: kedze som sa rozhodol pre strielacku, mozes vymodelovat nejaku lokalizaciu, exterier s cestami, kopcami a tak. Respektive nejake budovky, zatial take kam sa nebude dat dostat. |
Autor: | freekill [ pon dub 24, 2006 3:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jej Tak nejake baracky vymodeluju a nejake mestecko muzu skusit ale musis mi rict blisi informace at nevyrobim LOS ANGELES a ty bys chtel mexico atd. |
Autor: | freekill [ pon dub 24, 2006 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Udelam takovou mapku v malovani a poslu ji. |
Autor: | freekill [ pon dub 24, 2006 3:45 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tady to je. A mam napad: Muzes se prevlekat za nepretele (jako saty) kdyz se priplizite zezadu tak ho uskrtite treba strunou. Na te mape hned napravo od vas je nepratel tak toho muzeme uskrtite vezmeme si saty pak se najak dostanete na zakladnu slohnete dokumenty nebo neco takoveho(nemusime si zrovna prevlekat saty muzeme se proste PROSTRILET, jestli ste nekdy hrali hitmana tak vite o cem mluvim). Mezernikem by jsme aktivovali plizeni a kdyby k vam stal nepritel zady mohli bi jste se k nemu dostat tak blizko abys te ho uskrtili. jestli je tahle mapa ok Pujdu ji vymodelovat a jeste neco, bude se moct vlez do vsech baraku?
|
Autor: | kracho [ stř dub 26, 2006 7:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill: kludne mozes vymodelovat cokolvek, trebars aj mexiko. Co sa toho navrhu tyka, nie je spatny, akurat to nie je take jednoduche, ako som povodne zamyslal, nie ze by to neslo spravit, ale filozofia. |
Autor: | zgerbiak [ stř dub 26, 2006 4:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ma napadlo, mohol by tam byt aj editor map. jednoducho by sa spravil zaklad ako by to fungovalo a atak, a potom si v nom vymodelovat mapu. usetri to miesto, ale zasa sa budu objekty opakovat...ale bude to pohodlnejsie |
Autor: | kracho [ čtv dub 27, 2006 11:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
to zgerbiak: no ako editor map by nebol problem spravit, ale neviem ci by to bolo dobre. Problem by bol v tom, ze ako nastavit nepriatelov. nedala by sa tak vytvorit nejaka specificka uloha, len by si zlozil mapu, naskladal nepriatelov a dookola strielal. Hm, neviem. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |