blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Jednoduchá hra
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=279
Stránka 11

Autor:  svita [ pon srp 30, 2004 8:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Jednoduchá hra

UdÄ›lal jsem jednoduchou hru podle tutorialu na 3dscenÄ›. Trochuto poupravyl a vylepÅ¡il. NeÄ

Autor:  Ragnos [ pon srp 30, 2004 8:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jednoduchá hra

svita píše:
Udělal jsem jednoduchou hru podle tutorialu na 3dsceně. Trochuto poupravyl a vylepšil. Nečekejte od toho zázraky :) Takový amaterský pokus...


bohužel má na nic grafická karta nezvládá akceleraci, takže bohužel jsem se dostal jenom do menu a do hry. Mohl jsem mít tak 3FPS :(

Autor:  jm [ pon srp 30, 2004 9:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

na fps sem se nekoukal ani se nerejpal v kodu, ale beha a to je hlavni , akorat se to na muj vkus trochu plazilo.

jm

Autor:  svita [ úte srp 31, 2004 8:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Kdybych věděl jak to osekat aby to běhalo rychlejc :?

Mám v úmyslu dodÄ›lat akceleraÄ

Autor:  Ragnos [ úte srp 31, 2004 8:58 am ]
Předmět příspěvku: 

svita píše:
Kdybych věděl jak to osekat aby to běhalo rychlejc :?

Mám v úmyslu dodělat akcelerační tlačítko + skákací tlačítko a nějaký nový levely, ale to až bude čas...


Menší rozlišení, nebo předem dané by nejspíše pomohlo. On ten fullscreen, vypadá celkem pěkně, ale....

Autor:  jm [ úte srp 31, 2004 11:05 am ]
Předmět příspěvku: 

jednoduse mu dej vetsi rychlost :D
tahle sranda musi bezet jako das.

jm

Autor:  svita [ úte srp 31, 2004 11:43 am ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
jednoduse mu dej vetsi rychlost :D
tahle sranda musi bezet jako das.

jm


To jo :D bude to těžší když se sotva trefíš do zatáÄ

Autor:  svita [ úte srp 31, 2004 11:44 am ]
Předmět příspěvku: 

[quote="G_Taurus"][quote="svita"]Kdybych věděl jak to osekat aby to běhalo rychlejc :?

Mám v úmyslu dodÄ›lat akceleraÄ

Autor:  Ragnos [ úte srp 31, 2004 11:53 am ]
Předmět příspěvku: 

To bude tím 8)

Autor:  jm [ úte srp 31, 2004 12:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

rozlisenim to nebude, dyt tam as tak 200 polygonu, jestli si to dal dle manualu na 3dscene, ikdyz by tam stacilo min nez 100, ale to je ted jedno.

hele to je delany v 2.34? me se totiz z toho nepodarilo udelat blend file, coz je zvalstni...zda se ze spetna kompatibylita z exe do 2.34 neni...jestli to je tak, tak to aby uz udal blenderDynPlayer pod 2.34. a mel bych castecne po problemech.

:D
--------------------------------------
vyhlasuju soutez:
schvalne jestli ten *.exe nekdo dostanete do blendru?a udelate z toho blend
(svita se nepocita ten ma blend doma :D )
--------------------------------------

jm

Autor:  svita [ úte srp 31, 2004 12:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
rozlisenim to nebude, dyt tam as tak 200 polygonu, jestli si to dal dle manualu na 3dscene, ikdyz by tam stacilo min nez 100, ale to je ted jedno.

hele to je delany v 2.34? me se totiz z toho nepodarilo udelat blend file, coz je zvalstni...zda se ze spetna kompatibylita z exe do 2.34 neni...jestli to je tak, tak to aby uz udal blenderDynPlayer pod 2.34. a mel bych castecne po problemech.

:D
--------------------------------------
vyhlasuju soutez:
schvalne jestli ten *.exe nekdo dostanete do blendru?a udelate z toho blend
(svita se nepocita ten ma blend doma :D )
--------------------------------------

jm


dělal jsem v 2.34. Pak uložil "save runtime"...

Autor:  SirThomas [ úte srp 31, 2004 1:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo fungujeto jenom je to nervák než se někam doplazí .. :lol:

Autor:  svita [ stř zář 01, 2004 9:40 am ]
Předmět příspěvku: 

SirThomas píše:
Jo fungujeto jenom je to nervák než se někam doplazí .. :lol:


Už jsem ze Å¡koly doma a mám do odpoledne Ä

Autor:  svita [ stř zář 01, 2004 10:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem jí troÅ¡iÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/