blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Online Multiplayer http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=262 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Online Multiplayer |
Tak má někdo nápad jak provázat blendrovskou aplikaci s c++ aplikacà ??? že by přez tcp-ip? |
Autor: | Ash [ pát srp 27, 2004 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
TCP aj UDP mám celkom prešľapané a funguje to v pohode. V inom threade som už spomínal demo Spheric Enginu, ktoré komunikuje s Blenderom cez TCP. Technicky tam problém nie je, skôr sú funkčné otázky: aký režim komunikácie, čo sa má prenášať a ako často, ako riešiť oneskorenia... A potom samozrejme problém, kde bude umiestnená serverovská aplikácia, a aké budú náklady na jej prevádzku. |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pro úplnost náklady musà být nula nebo zisk! Jinak to nemá smysl. Ten server freehry, když by se poved by byl nulové náklady. Pokud máš vyzkouÅ¡ené ten TCP-IP tak by to bylo fajn ale musà to bejt funkÄ |
Autor: | tol [ pát srp 27, 2004 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller píše: Tak pro úplnost náklady musí být nula nebo zisk! Jinak to nemá smysl. Ten server freehry, když by se poved by byl nulové náklady. Pokud máš vyzkoušené ten TCP-IP tak by to bylo fajn ale musí to bejt funkční na každý mašině! To si myslím bude hlavní problém! Mě osobně ve win 98 nechodí ani jeden tvuj exampl pod win 2000 je vše ok (záleží na pythonu) Musí se tam dát všechny potřebné knihovny! Nevíš o někom kdo umí c++?
Ten server by šel možná-musí se zpracovat natolik kvalitní dokument a prezentaci, abysme Tommyho přesvědčili-on je to kluk vstřícnej, ale i on musí být trochu opatrnej -každopádně není to jediný kontakt, který mám a kvalitní hry si vždycky své místo najdou V tom dokumentu by mělo mimo jiné být jasně řečeno, co od nich potřebuješ (i podle toho budem vybírat, komu to pošlem ). S nějakým ziskem ale nepočítej- na druhou stranu když si to teď na něčem vyzkoušíš, druhá hra na stejné technologii už třeba komerční bude moct být:) To já jenom teda k tomu serveru- do kódování vám tu kecat nebudu, páč mu nerozumím:) Btw ten multiplayer plánuješ jako nějaký samostaný projekt nebo do HellMission? Je už HellMission v takovém stavu, že by se o něm dalo třeba napsat preview (na Freehry, možná na Doupě.cz)? |
Autor: | Ash [ pát srp 27, 2004 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Mě osobně ve win 98 nechodí ani jeden tvuj exampl pod win 2000 je vše ok (záleží na pythonu) Máš na mysli moje ukážky multiplayeru v Blenderi? Si prvý, čo mi reklamuje nefunkčnosť na Win98, takže skôr sa prikláňam k tomu, že si nemal niečo dobre nastavené v Pythone. Citace: Nevíš o někom kdo umí c++?
Ovládanie C++ nie je jediná podmienka. Ten človek musí mať ešte čas aj motiváciu. Mne osobne chýbajú práve tieto dve veci (C++ ovládam). |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | NetvrdÃm nic |
ASH : NetvrdÃm že to máš blbÄ› napsaný ale jen ti Å™Ãkam že pokud lidi nemaj nainstalovanej python tak se nehnou! MusÃme k tomu dát i vÅ¡echny potÅ™ebný knihovny! To si mohl u tech tvejch examplu udÄ›lat taky (já to tak dÄ›lam) TOL : No poÄ |
Autor: | tol [ pát srp 27, 2004 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Netvrdím nic |
MiliKiller píše: ASH : Netvrdím že to máš blbě napsaný ale jen ti říkam že pokud lidi nemaj nainstalovanej python tak se nehnou! Musíme k tomu dát i všechny potřebný knihovny! To si mohl u tech tvejch examplu udělat taky (já to tak dělam)
TOL : No počítá se s tím že z toho nekápne ani pětník. Ten multiplayer se odzkouší na nějaké nesmyslné aplikaci a pak má být použitý do HELL3 a zdrojáky + obslužný program by se měl dál šířit FREE! Jde mi o to aby se Blender prosadil jako funkční a konkurence schopný nástroj pro všechny!!! A multiplayer je to co mu dost chybí Plány jsou super, doufám, že to vyjde:) Co to preview- dalo by se napsat na základě screenshotů a nějaké hratelné verze (teda samozřejmě vím, že technicky by se napsat dalo, ale myslím to spíš z toho hlediska, jestli o to stojíš a poskytneš případně informace, které by tam měly být ) |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 3:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tol : Já rád poskitnu vÅ¡e, jde o to jestli o nÄ› nÄ›kdo stojà a hlavnà problém je v tom že ta hra je jaksi v dosti nehratelném stavu! Je tam eÅ¡tÄ› moc a moc práce a já teÄ |
Autor: | Ash [ pát srp 27, 2004 3:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Ja som napísal tutoriály a k tomu priložil ukážky. V tutoriáloch som jasne napísal, čo je potrebné na spustenie. Ak by som chcel urobiť demo pre verejnosť, tak by som to uložil do exe, prihodil potrebné dll a py knižnice a celé zbalil do zipu. Ostatne, pre svoje testovanie som to presne takto urobil, len som nemal v úmysle vypustiť to von. 2. Online multiplayer je dosť komplikovaná vec, aby bežala spoľahlivo na engine, aký obsahuje Blender. Hlavný problém je, že sa na internete nedá spoľahnúť na konštantné oneskorenie prenosu (pri LAN komunikácii sa to dá). Na elimináciu veľkého a premenlivého oneskorenia majú komerčné enginy vybudované veľkú a dosť komplikovanú mašinériu, ktorá zasahuje hlboko do vnútorností enginu. Mám na mysli predvídanie pohybu, prekrývanie viacerých verzií pozícií objektov, retracing fyziky... Toto GameBlender nemá a na vybudovanie online multiplayera mu to chýba. Takže Blender nepovažujem za konkurencie schopný voči komerčným herným enginom. A urobiť ho konkurencieschopným by si pravdepodobne vyžiadalo podobné úsilie, ako vyvinúť nový engine. |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok PÅ™edvýdánà pozice? Na co? Obejdem se bez nÄ›j (tvuj exampl to taky dokázal) Je fakt že online pÅ™enos je dosti pomalej,ale potÅ™ebujem pÅ™enést pár řádků textu. Je fakt že co nejrychlejÅ¡ a co nejvÃckrát, ale to se zvládne! Kdysy jsem dÄ›lal závodnà hru a ta mÄ›la taky "multiplayer" Å¡lo o to že se ukládal soubor s pozicà a s rychlostà a druhé okno si ho naÄ |
Autor: | tol [ pát srp 27, 2004 4:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller píše: Tol : Já rád poskitnu vše, jde o to jestli o ně někdo stojí a hlavní problém je v tom že ta hra je jaksi v dosti nehratelném stavu! Je tam eště moc a moc práce a já teď nemůžu dělat (zahořelo mi PC) Tak se k tomu dostanu někdy po vánocích! Musí se tam odladit moře věcí!Je to práce eště na dost dlouho! Ale recenzi klidně napíšu! Aspoň se o tom někdo dozvý. Ale jak jsem psal, Projekt je na samém začátku!
Takhle: 1.recenze se píše na hotovou hru, tohle by bylo jen preview, takové nakouknutí na to, co se chystá 2.nepsal bys to Ty, ale někdo z Freeher, případně Doupěte- možná já, ale spíš Tommy, pokud bude mít zájem, já bych tam jenom připojil krátké povídání o tom, co je to Blender a co umí- takže by to byla propagace jak Tvé hry, tak samotného Blenderu:) Jde o to, že preview apod. nepíšou o svých hrách samotní autoři:) Potřeboval bych teda vědět alespoň přibližný termín jaký předpokládáš, že to dokončíš, když teda budeš dělat až po vánocích- třeba příští prázdniny nebo příští zima je OK:) Ash: Souhlas, GameBlender není a v nejbližších letech asi ani nebude konkurenceschopný mezi ostatními herními enginy, ale na poli freeware her by imho možná mohl zaujmout zajímavé místo. Je teda fakt, jak to tak čtu, že multiplayer bude asi hodně komplikovaná věc k udělání a možná bych se na Milliho místě soustředil spíš na dokončení co nejlepšího Singleplayeru-už kvůli nabrání zkušeností. Hell mission vypadá skvěle, ale dotáhnout takový projekt do konce bude ještě dost těžká zkouška nervů... |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 4:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo na to že Hell 3 už je vlastnÄ› potÅ™età kompletnÄ› smazané a udÄ›lané znova (technické problémy a bordel ve scriptu) Tak si myslÃm že nervy mám zatÃm v pohodÄ›. SoustÅ™edit se na Singl můžu až budu mÃt komp s dost velkým výpoÄ |
Autor: | tol [ pát srp 27, 2004 4:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller píše: Jo na to že Hell 3 už je vlastně potřetí kompletně smazané a udělané znova (technické problémy a bordel ve scriptu) Tak si myslím že nervy mám zatím v pohodě. Soustředit se na Singl můžu až budu mít komp s dost velkým výpočetním výkonem na to aby se tam dalo udělat další kolo a texturovat! ono je tam dost bodů a moje stařičká grafická karta nestíhá vůbec nic! Předpokládal jsem že na ten multiplayer nebude za potřebý vÿkreslovat 4000 bodů a tak podobně. Prostě 2 kostičky nebo něco takového. Pak se to zakomponuje do něčeho ucelenějšího! Hell 3 vyjde asi příští vánoce (dám si ho jako dárek). Je tam fakt dost věcí který se musí vychytat. Halvně AI je ve fázi kdy je mi z toho do breku! Ale maká se na tom!
Super, takže můžu posbírat obrázky a info z Hell a předat to kolegům z Doupěte jako podklady pro ten článek s tím, že předpokládané datum vydání jsou vánoce 2005,ok? |
Autor: | MiliKiller [ pát srp 27, 2004 4:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok! NejradÅ¡i bych vám dal vÅ¡em pusu za to že se o mÄ› tak staráte! Jste ta pravá Blender rodina!!! Když by jakejkoliv dotaz jsem na mailu : milikiller@seznam.cz ale to asi vÃte! Tak eÅ¡tÄ› jednou moc vÅ¡em dÃky ! Oi! jo galerie je na http://blender.borec.cz/hellgal |
Autor: | tol [ pát srp 27, 2004 4:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller píše: Ok! Nejradši bych vám dal všem pusu za to že se o mě tak staráte! Jste ta pravá Blender rodina!!! Když by jakejkoliv dotaz jsem na mailu : milikiller@seznam.cz ale to asi víte! Tak eště jednou moc všem díky ! Oi!
jo galerie je na http://blender.borec.cz/hellgal Zas tak moc mi neděkuj- já z toho taky něco budu mít, protlačím tam tu reklamu na Blender |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |