blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
B.FIGHT http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=1739 |
Stránka 1 z 16 |
Autor: | jm [ pát zář 30, 2005 10:16 am ] |
Předmět příspěvku: | B.FIGHT |
cus tak jak to vidim je tady uz spousta lidi co jede v enginu a samozrejme jeste vetsi co jede v blendru. uz nejakou dobu premejslim nad tiim ze blender engine je tak na hrane toho vytvorit hru boje dvou postav. vsechno ostatni se zda bejt dost slozity na programovani a my jsme vetsina zalozeny spis graficky. navrhuju vytvorit bojovou hru street fightu. neco jako tekken jeden proti jednomu se zajimavym pozadim. myslim ze je to dobra zkouska modelce, animace a jemneho programingu. nehleden na jednoduchost sceny u ktere se da vychytavat dokekonecna skvele pohledy kamery. dneska to tady ssebou nemam ale v pondeli bych to sem mohl dat. mam nejake starsi skici z dob kdy sem jeste kreslil a tak je sem hodim pro inspiraci. ----------------- pravidla -hra 2 charakteru. -kazdy charakter bude mit svuj osobni charakter boje, karate, kung-fu, capoeira, jet kun do, nejaky osobni co si animator vymysli.... -zadne zbrane, vyjma tyci. vseho druhu. ---------- technicka stranka - zakladem tvorby kazdeho chrakteru, nebo sceny je poradne do detajlu proskicovany navrh. charakter ze vsech stran. alespon se naucime kreslit, a pri tom si alespon poradne ujasni clovek co tam ma bejt. a pri modelovani ma podklady. samozrejme si kazdej muze skouset delat co chce, ale verte ze bez poradne pripravy to skonci na pul cesty. - jedna 3d scena: pouziti jakyhkoli figlu ktere zvlada blender, radiosity do textury, envirinment mapping, cokoli. - charaktery: low poly -jelikoz se jedna o scenu pouze 2 charakteru a pozadi tak bych polygonama nesetril. dupal bych to az po okraj co grafika dovoli. zrovna tak textury. dnesni karty maj od 64MB vic takze jako hranu bych videl 60MB texturove pameti. cela scena by se mela vejit do 20-30 tis poly. charakter pocitam ze maximalne 2000 poly. musime odskouset. zacal bych na 500-1000. podrozdelit se to da vzdycky. -------------- vyhoda je ze to bude samozrejme open source a tak nam budou moct pomoct i ledi co nedelaj s enginem. vymodelovat charakter a dat mu animaci muze i clovek kterej neumi s enginem. ------------------ jako prvni bych videl vytvorit 1 charakter a do nej armaturu. po konzultaci bude armatura zaklad pro dalsi charaktery. pokud udrzime stejnou topologii pro armaturu , muzem pak jednoduse pouzit animaci armatury na jinej chrakter a tak ho naucit jinemu boji. pak sem hodim par pravidel co se tyce tvorby armatury ktery sou z game kitu. myslim ze sou hodne uzitecny. napiste co si o tom myslite. ja udelam nejake skici a hodim je sem. sice nemam tolik casu na tom makat kazdej den ale rad si semtam odpocinu. jm |
Autor: | MiliKiller [ sob říj 01, 2005 10:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci rejpat...ale ty Ä |
Autor: | xixixao [ sob říj 01, 2005 11:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Rád pomůžu s čímkoli (kromě malování skic postav ), rozhodně zajímavej (a přitom nekomlikovanej) nápad, pro blender jako vyšítý... Hurá do toho a půl je hotovo! |
Autor: | jm [ sob říj 01, 2005 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja sem skousel animovanou postavu prez armaturu s 30 000 polygonama, nepocitaje scenu v blendru a pri komunikaci pres OSC a bezelo to na standartnich 40 a vic fps. akorat se to docela dlouho rozebihalo. kolem pul minuty, a to je tim ze v novy verzi je jinak udelana armatura, rasp. reseni. myslim ze je to akorat. ja s tim nemam problem a nemyslim ze je to zrovna tim pocitacem co pouzivam. textury bych dal co ramka utahne. at to je pekny ukazat maximum toho co engine umi, low end hry uz zname. jm |
Autor: | mad_eye [ sob říj 01, 2005 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Se mnou muzete pocitat. Konecne si poradne osaham lowpoly. |
Autor: | jm [ pon říj 03, 2005 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak se udelal par poznatku. prvni je ze uz neumim kreslit a ten dalsi je ze alespon sem si uvedomil ze nemam presnou predstavu o tom jak ma bojovnik vypadat a ze je dobre ze sem zacal kresbou. jeste bude chvili trvat nez se propracuju k finalni verzi prvniho bojovnika. co je dobry ze si v prubehu skic uvedomuju tvary a vstahy figury ktery mi urcite pozdejc pomuzou pri modelaci. tady je prvni obrazek, kterej ma dinamiku ale ve hre bych to tak brutalni nechtel(to je jeste z doby kdy sem umel kreslit. a tady sou uz aktulani verze ktery sem splodil ted: odpocinkova poza v kopu kolenem |
Autor: | xixixao [ pon říj 03, 2005 2:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pěkný, ale spíš ten obrázek vypovídá o pohybech a stavbě těla, mělo by se ujasnit o jakej styl vlastně pude, a moc mě jich nenapadá, to jest manga, fantasy, sci-fi, 70. léta ?, no moc toho už nevim, ale napiš jakej styl by to teda měl (nepřimlouvám se za manga...) |
Autor: | KAr3l [ pon říj 03, 2005 5:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli vám do toho mužu kecat tak bych to udělal na styl Mortal Kombat... základnà kicky a punch + každej "hero" by měl speciálnà akce a samozřejmě svou specifickou zbraň no a nesmà chybět FATALITY |
Autor: | jm [ pon říj 03, 2005 5:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja bych to asi nevidel na to urcit styl. protoze kazdej umi modelovat jinak takze co z toho vyleze to z toho vyleze. a to je na tom zajimavy. protoze opakovat styl manga a snazit se o to je dost slepa cesta. sice to vypovida o stylu pohybu, ale zaroven o tom jak to bude vypadat. pochybuju ze pri modelaci budu modelovat vyrazne jinak nez kreslim, kazdej z nas. jasne ze kazdej bude mit svuj styl. kazdej animator mu da svuj styl boje. samozrejme to bude ovlivneny pravidlama ktery se dohodnou ve chvili kdy budou ve hre 2 bojovnici(rozpracovany) aby na svoje akce umely reagovat. a to bude teprv sranda. az budem vymejslet reakce. zrovna v sobotu na treningu sem si rikal ze jedna z veci co sme delali byla uplne jak sita na nerealnej, ale efektni uskok, kterej se stane realnym v nasi hre jm |
Autor: | mad_eye [ pon říj 03, 2005 6:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
osobne uz se nemuzu dockat az na tom zacneme delat. |
Autor: | xixixao [ pon říj 03, 2005 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye píše: osobne uz se nemuzu dockat az na tom zacneme delat.
Jak vidíš, tak už na tom děláme No dobře, a co pozadí, bylo by pěkný třeba pro každou "postavu" udělat její "domovskou" mapu (která by vizuelně seděla k dané postavě) a potom pár map neutrálních... |
Autor: | jm [ pon říj 03, 2005 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jasne sceny sou potreba. kdo se necejti na postavy muze udelat sceny, ale urcite nejdriv hodte skici at to muzem opripominkovat a poradne o tom pokecat. aby sme se potom nedohadovali ze tam neco nekdo nechce, treba ja a nedelal nekdo neco zbytecne. sceny kolem 30 000 poly. snazte se udelat co nejmin samozrejme. mrskejte tam poradny textury. 1024*1024. at to ma rozliseni. radiositu do textury , odlesky alfa voda cokoli. . ted by se hodil manual na zapeceni radiosity do textury 10Mb textur nechte na jednu postavu. takze 20MB. 40MB na scenu. ale nejdriv skici jm |
Autor: | tol [ pon říj 03, 2005 7:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Supr, bojovky miluju (hlavně ty starý klacický, automatový) Držím vám palce kluci, doufám, že vám to vyjde:) Btw kdysi v GameBlenderu už jedna bojovka byla, jmenovalo se to tuším Street a bylo to ke stažení v době Publisheru jako jedna z her k tehdejšímu popisu GameBlenderu, bohužel se mi nějak nedaří ji znovu na netu najít, ale možná byste tam našli nějakou inspiraci, minimálně třeba čemu se vyhnout, pokud to někdo ještě má... JM: tak cos to nakonec začal trénovat, smím-li se zeptat? |
Autor: | 6xx [ pon říj 03, 2005 7:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja znam Alley Fighter ke stazeni na http://blender3d.org/cms/Stand-alones.162.0.html |
Autor: | tol [ pon říj 03, 2005 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: ja znam Alley Fighter
ke stazeni na http://blender3d.org/cms/Stand-alones.162.0.html A jo, to je přesně ono:) Alley nebo Street, už se mi to v té makovici domotalo Dík |
Stránka 1 z 16 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |