Právě je ned pro 22, 2024 12:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Líbí?
Ne 8%  8%  [ 2 ]
Ano 75%  75%  [ 18 ]
Další spam! 17%  17%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 24
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Projekt X
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2004 6:23 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Nevím jak se to bude jmenovat a tak je to zatím X
bude to 3D akce, v takovém hororovém mÄ›steÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2004 7:29 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Ulice su pekne tajomne. Dobra tmava atmosfera. O co v tom ide, nejake vrazdy, prekliatie, vedecke experimenty? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Heh
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2004 7:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Nevím o co v tom půjde! nemám v niÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Tak tady je binárka!
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2004 10:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak tady je binárka. Nebojte dá se to otevřít i v blenderu! nevím jestli to umí novej (Shit Blender) Ale starej dobrej 2.25 Blender to umí urÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2004 12:23 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
dost slusna grafika...co ti porad tak vadi na novym enginu :?: ja myslim ze se da v pohode pouzivat. ma par veci ktery sou slusne pouzitelny....

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tak tady je binárka!
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2004 1:31 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
MiliKiller píše:

Tak si to prolezte a napište názory a připomínky


tak jsem si to prolezl a musím konstatovat, že to vypadá velice nadějně.... možná se ti po novém roce ozvu s něčím za co by mohla být i nějaká ta koruna.... ale to předbíhám.....

na PII 350, RAM 256M, Gforce 2 MX 400, a W98 to běhá velmi svižně a bez problémů ............


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2004 9:34 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Nie je to nový sh*t, ale prirodzený vývoj :)

Inak to vyzerá byť fakt dobré :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tak tady je binárka!
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2004 9:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
AD píše:
MiliKiller píše:

Tak si to prolezte a napište názory a připomínky


tak jsem si to prolezl a musím konstatovat, že to vypadá velice nadÄ›jnÄ›.... možná se ti po novém roce ozvu s nÄ›Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 31, 2004 2:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jm : Neber to osobnÄ› ani tak že se chci hádat, ale rozjedu (Pokusím se rozjet) tady takovou debatu! Hlavní téma je Kterej blender je lepší na práci v game engine??? Můj názor. Blender Publisher 2.25. ProÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 31, 2004 7:32 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Byl jsem trošku mimo a při hlasování jsem se předevčírem překlepl, tak kdyžtak to mé ne ber jako ano. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 4:27 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
co se tyce narocnosti na harware:
...tahle vec se da odladit tickratem. coz je nastaveni jak casto se ma obnovovat scena a jak casto logika a jak casto scripty. to je od ty doby co konecne predal ten engine tak ze se nevykonavaj scripty mezi frejmama, ale separatne takze vykonavani sloziteho scriptu neovlivnuje frame rate, jak tomu je u 2.25...nekteri lidi tvrdej o zatizeni 2.25 -2.36 opak, oproti tomu co rikas ty.(myslim ze je to o tom jak to clovek odladi.

nove vlastnosti:
neznam vsechny..ale,
-stereo . passive, flicker, nevim jak se tomu tedak rika ale resi to uhly a strka odseparovany barvy nasebe.
-jak uz sem psal, scripty a jine logicke operace nejsou zavisle na vykreslovani okna, framu.
- pri spusteni exe souboru mas moznost si nechat zobrazit frame rate, niz bys musel davat zatezujici script.
-zrovna tak si muzes pri spusteni exe nechat vykreslit debug jako v blendru
- podpora tusim 1.4 OGL oproto 2.25 ktera ma 1.1 OGL.
- moznost nastavit materialy tak ze sou videt v enginu bez textury, a vertex color
- moznost ovladat svetla prez script
- oprava vykreslovani pruhlednosti, pri prekryvu objektu a to i u linked copy objektu.
- nekde sem sem hazel link co mi dal pilda, na novinky, resp. popis API posledniho enginu.
- moznost tvaru kolizniho objektu, krychle, koule, polyhezdr, valec, a konus..2.25 ma kouly
- co je na novem enginu to nejlepsi je to ze n nem nekdo dela, tzn. je tady moznost ze se bude vyvijet, proti 2.25 straemu enginu na kterej nejspis uz nikdo nesahne.

komprese a velikost dat:
2.36 ma moznost pack data, ktery ti zabalej to co si reknes.
a co se tyce velikosti pri posilani prez internet...mame tady zip, a jeho kamose

to je jen odpoved na tvoji otazku v cem je 2.36 lepsi.

2.25 je v pohode, mam veci ktery bezej jen na 2.25, a 2.36 to chape jinak. tazke to nefunguje v 2.36, a predelavat to nebudu to bych se z toho vosypal.
jen si myslim ze 2.36 ma spoustu bugu pokud to srovnavas s 2.25, ale spoustu bugu je opravenejch, a sou tam i veci ktery v 2.25 nejsou.
skratka si myslim ze je lepsi delat na necem co bude mit vyvoj.
ale jasne ze delat 2.25 se porad da. kdyz clovek uz zna chyby tak uz tusi cemu se vyhnout, proste praxe, zvytezi nad neodskousenejma novinkama.

me napriklad ty veci co sem delal naposled bezej lip v 2.36.

jen abych nechvalil, 2.36 ma pekne blbe implementovanej zvukovej modul, kterej je taky novej a spada pod GPL, a pri pouziti v komrcni oblasti o kterou ti nejde nemusis nic platit oproti Fmodu 1$ za aplikaci.

ale to vsechno se postupem casu vylepsi, jelikoz "mame" programatora.

sem zvedavej jakej pribeh das ty svoji hre :wink:

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Heh docela si mi vyrazil dech!
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 5:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Heh docela si mi vyrazil dech!
Takhle vyÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 7:46 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
nevím jak to je u gameenginu, ale já třeba modeluju zpravidla v nejnovější verzi.... stojí mě mnohem méně času si průběžně zvykat na novinky ( ikdyž některé postupy trvrdošíjně nemněním ), než pár verzí vynechat a v podstatě se začít učit nový blender..... vývoj jde dopředu a naštěstí ( alespoň já si to myslím ) velmi překotně ( jenom škoda, že se někdo nevěnuje odstranění starých neduhů ) ...... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 12:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
http://projects.blender.org/viewcvs/vie ... er#dirlist

tadz mas link na vsechnz veci kolem noveho enginu.
http://projects.blender.org/viewcvs/vie ... cvs-markup
a tady mas nastaveni ticratu,

....jo a ma treba veci moznosti co se tyce mysi, treba i kolecko se bere v potaz a tak..si to musim zase projet je tam nejak moc novejch veci.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz