co se tyce narocnosti na harware:
...tahle vec se da odladit tickratem. coz je nastaveni jak casto se ma obnovovat scena a jak casto logika a jak casto scripty. to je od ty doby co konecne predal ten engine tak ze se nevykonavaj scripty mezi frejmama, ale separatne takze vykonavani sloziteho scriptu neovlivnuje frame rate, jak tomu je u 2.25...nekteri lidi tvrdej o zatizeni 2.25 -2.36 opak, oproti tomu co rikas ty.(myslim ze je to o tom jak to clovek odladi.
nove vlastnosti:
neznam vsechny..ale,
-stereo . passive, flicker, nevim jak se tomu tedak rika ale resi to uhly a strka odseparovany barvy nasebe.
-jak uz sem psal, scripty a jine logicke operace nejsou zavisle na vykreslovani okna, framu.
- pri spusteni exe souboru mas moznost si nechat zobrazit frame rate, niz bys musel davat zatezujici script.
-zrovna tak si muzes pri spusteni exe nechat vykreslit debug jako v blendru
- podpora tusim 1.4 OGL oproto 2.25 ktera ma 1.1 OGL.
- moznost nastavit materialy tak ze sou videt v enginu bez textury, a vertex color
- moznost ovladat svetla prez script
- oprava vykreslovani pruhlednosti, pri prekryvu objektu a to i u linked copy objektu.
- nekde sem sem hazel link co mi dal pilda, na novinky, resp. popis API posledniho enginu.
- moznost tvaru kolizniho objektu, krychle, koule, polyhezdr, valec, a konus..2.25 ma kouly
- co je na novem enginu to nejlepsi je to ze n nem nekdo dela, tzn. je tady moznost ze se bude vyvijet, proti 2.25 straemu enginu na kterej nejspis uz nikdo nesahne.
komprese a velikost dat:
2.36 ma moznost pack data, ktery ti zabalej to co si reknes.
a co se tyce velikosti pri posilani prez internet...mame tady zip, a jeho kamose
to je jen odpoved na tvoji otazku v cem je 2.36 lepsi.
2.25 je v pohode, mam veci ktery bezej jen na 2.25, a 2.36 to chape jinak. tazke to nefunguje v 2.36, a predelavat to nebudu to bych se z toho vosypal.
jen si myslim ze 2.36 ma spoustu bugu pokud to srovnavas s 2.25, ale spoustu bugu je opravenejch, a sou tam i veci ktery v 2.25 nejsou.
skratka si myslim ze je lepsi delat na necem co bude mit vyvoj.
ale jasne ze delat 2.25 se porad da. kdyz clovek uz zna chyby tak uz tusi cemu se vyhnout, proste praxe, zvytezi nad neodskousenejma novinkama.
me napriklad ty veci co sem delal naposled bezej lip v 2.36.
jen abych nechvalil, 2.36 ma pekne blbe implementovanej zvukovej modul, kterej je taky novej a spada pod GPL, a pri pouziti v komrcni oblasti o kterou ti nejde nemusis nic platit oproti Fmodu 1$ za aplikaci.
ale to vsechno se postupem casu vylepsi, jelikoz "mame" programatora.
sem zvedavej jakej pribeh das ty svoji hre
jm