blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Metal air
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2612
Stránka 716

Autor:  HaniSS(cz) [ ned dub 30, 2006 9:26 am ]
Předmět příspěvku: 

pěkné, jen budu mít zas nějaké připomínky :)

zapracuj na překrytu kabiny - on sice zasahoval téměř do poloviny trupu, le nebyl v tom místě průhledný..

koukej:

Obrázek

Autor:  zgerbiak [ ned dub 30, 2006 11:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Och..fakt! :shock: teraz som pozrel mudru knihu a je to tak...ja som bol uplne v tom ze tam je sklo :? ... mm..asi som to niekde zahliadol...
Vdaka :D

Autor:  Racek [ úte kvě 02, 2006 5:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak zde také posílám svůj model. Jedná se o Hawker Hurricane Mk1. Vím, že z printscreenu se toho nedá moc vyčíst, ale čekám kritiku, kde co dodělat apod. :)


admin edit: obrázek smazán pro přílišnou velikost- viz http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2647

>>to admin>>Omlouvám se, vůbec jsem si to neuvědomil!!!

A zde je link na toho hurricana:

Obrázek[/img]

Autor:  HaniSS(cz) [ úte kvě 02, 2006 5:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

moc hezké....

jsem detailista, tak mi chybějí třeba podvozkové šachty, ale no..
a v Ä

Autor:  zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 5:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

no, ja som robil kabinu s nevidielnimi face-mi. ram su len 3 facy. Ono mi to robilo bordel ked som tam mal priesvitnost cez alfa kanal, pretoze mi potom z kazdeho uhla pohladu bolo vidiet to sklo, presvitalo to nejako.

Mas zatlacene vo face modu namiesto Opaque Alpha?

Autor:  Racek [ úte kvě 02, 2006 5:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

to HaniSS(cz)>>podvozkové šachty jsem tam nedělal, protože přece jenom je to model do HRY, ne pro RENDER, takže si myslím, že podvozkové šachty by byly jen nevhodně přidané vertexy, kterých už je tam beztak dost. A tu svislou ocas. plochu jsem si nevymyslel, dělal jsem ji přesně podle blueprintu(ale klidně se můžu vykašlat na blueprint a ztenčit ji, asi to tak udělám). Na kabinu se ještě podívám, stejně ještě nějak musím vyřešit interiér, protože se přes tu alphu nezobrazuje příliš nejlíp. Děkuji za kritiku.

Autor:  HaniSS(cz) [ úte kvě 02, 2006 6:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

poÄ

Autor:  kracho [ úte kvě 02, 2006 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neviditelne facey: jednoducho im nastavis 'invisible', akurat neviem preco to riesi zgerbia invis.faceama nez ziadnyma, ale to asi nema vplyv, iba ak pre ne chce pocitat kolizie.

Autor:  zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 8:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj..presne tak, kolizie, nejake to rozbitie skla a tak... mmm asi len to rozbitie :D

Autor:  HaniSS(cz) [ úte kvě 02, 2006 8:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

no jo, ale proc rozbijet sklo, kdyz neni videt?
rackovo vypada verohodneji...

Autor:  zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale ked sa rozbije tak kuski skla budu vidiet... a dam tam trochu bielej farby nech to trochu vidiet...to sa este vsetko spravi, taketo drobnosti sa doladia ked bude uz vsetko hotove :D

Autor:  Racek [ úte kvě 02, 2006 11:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

>>to HaniSS(cz)>>tak zde je ten edit. mód:

Obrázek

Autor:  kracho [ stř kvě 03, 2006 4:42 am ]
Předmět příspěvku: 

to Racek: heh ty tam mas tie vertexy ale naplacane. Viem si prestavit o 50% menej vertexou so zmenou, ktoru nezpozorujes.

Autor:  freekill [ stř kvě 03, 2006 12:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

NO celkem MOOOC vertexu a strasne je jich trojuhelnikovych. A co treba skusit na konci te vrtule dat MERGE na jeden vertex mas ten konec spicky strasne hustej, skus to trochu ochudit o vertexy. Taky newim proc delas na kridle ten vystupek,kdyz tam bude textura nepude to stejne poznat.

Autor:  kracho [ stř kvě 03, 2006 12:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill: ono facy z troch vertexov su pre GB ovela vyhodnejsie a to z dovodu rychlejsieho vypoctu.

Stránka 716 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/