blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Metal air
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2612
Stránka 516

Autor:  kurator [ čtv bře 30, 2006 1:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="HaniSS(cz)"]dík..lidi, měl jsem strach, že na to jdu blbě :)

refraktory znám právÄ› ze simulátorovského fóra, jak to pokraÄ

Autor:  HaniSS(cz) [ pát bře 31, 2006 8:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

takže zase kousek přibyl - pokud to nebude vadit, budu to konzultovat tady....pokud to bude vadit (drsnému adminovi), šoupnu to do WIP sekce

chci se vás zeptat - na screenu je Ä

Autor:  K4sp4rov [ pát bře 31, 2006 9:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkousel si vybrat vsechny vertexy v edit modu a dat ctrl+n ? ,..
to sklo http://www.grafika.cz/art/3dscena/blender_sklo.html

Autor:  tol [ sob dub 01, 2006 1:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Na sklo napsal výbornej tutorial Blitz pro Pixel, akorát teda nevím, ve kterém je to čísle, snad v tom posledním :)

Autor:  HaniSS(cz) [ sob dub 01, 2006 10:18 am ]
Předmět příspěvku: 

ctrl+n pomohlo..super, díky...

s tím sklem - v tom návodu jsou to dva různé objekty, ale na modelu té 190 je to jeden kus a má průhledné jen některé facy...tohle mě zajímá...ale taky díky na tip, jak to vůbec zprůhlednit... :) dneska na tom zase budu pokracovat :)

Autor:  xixixao [ sob dub 01, 2006 10:20 am ]
Předmět příspěvku: 

Neni to do hry? Za prvé tam tyhle typy skel podle mě fachat nabudou, za druhé by bylo mnohem lepší to vyřešit texturou na které by bylo namalované sklo i pilot...

Autor:  HaniSS(cz) [ sob dub 01, 2006 12:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

chci ten model použít i na nějakou vizualizaci...do hry to klidně může být textura....ostatně, 2D asi budu muset nechat na někom, kdo to umí..UV mapu ještě zvládnu, ale gimp je pro mě španělská vesnice

Autor:  zgerbiak [ ned dub 02, 2006 7:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vybuch.
Z nudy som cez tyzden spravil vybuchy. potom ma napadlo ze sa to asi vyuzije aj v metal air pri bombardovani, takze to davam sem.
sila odletu objektu(v tomto pripade bedna) je dana vzdialenostou od bomby, dosahom bomby a silou bomby. Ak budete nastavovat premenne na bombe tak v near senzore zadajte hodnoty take iste ako v premennej dosah. Su dva druhy bedniciek, jedny co len odhodi a druhe ktore za aj rozbiju na kusky. takze pri tych druhych je premenna "trosiek" urcuje na kolko trosiek sa rozpadne(toto neberte doslova), minimalna hodnota je 0(nevypadne nic len zmizne) a najviac 8... je dobre davat mensie cisla aby to nebolo tak zatazujuce na procesy.
Vybuch tiez berte s rezervou... :lol:

http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vybuch.blend

Autor:  xixixao [ úte dub 04, 2006 8:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ty bedny pěkný, ale ten výbuch může mít víc alfa map, aby byl hezčí. Ale docela mě fascinuje jak ste se chytli tohohle projektu... To bych netip.

Autor:  zgerbiak [ úte dub 04, 2006 9:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

no hej... ten ohen som tam dal len aby tie bedne neodletovali len tak z nocoho nic... :wink:

Autor:  freekill [ čtv dub 06, 2006 7:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Newim jestli vam to johny rikal ale delam na tom taky (samozrejme jenom modeling, python zatim neumim) tak tady sem vymodeloval aviu...

Přílohy:
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG [ 12.26 KiB | Zobrazeno 4627 krát ]

Autor:  HaniSS(cz) [ čtv dub 06, 2006 7:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

whohooo....fešanda..může být obrázek v edit módu?

Autor:  Johny.D [ sob dub 08, 2006 7:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

dolec píše:
nehci byt rypak, ale jake data pouzivate na tvorbu fyziky pro letadla? Jen bych chtel podotknout, ze toliko dat kolik tu postoval tusim ded_obed rozhodne nestaci.
btw: nikdy Vas nenapadlo udelat radsi cesky mod pro TW (treba hypoteticky Target:Praha 1938 ;) ), ja jen, ze tam se o programovani prilis nemusite starat...

A jaky mate poly limit pro jedno ero?

@ kabina - ve hre rozhodne vypada lip, kdyz je sklo udelane pomoci materialu, nez pomoci textury....


No myslím že nám chceš říct že je Python pomalejší oproti jiným jazykům a taky že děláme v univerzálním scriptovacím enginu. No co :D je celkem lehkej na pochopení. :D

letadla se snažíme low poly ale jak u kterých typů řek bych že
bombardéry tak do 1000 poly
stíhaÄ

Autor:  jm [ sob dub 08, 2006 9:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

na sklo do hry je dobry UV reflection. at uz s alfou nebo bez. nejaka genericka vec, treba mala textura mraku. osobne bych tam alfu nedaval, je to zbytecny a zatezovali by ste grafickej engine.

tym se dava dohromady spatne, ale jede to :)

Autor:  freekill [ ned dub 09, 2006 7:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady je ten edit mode

Přílohy:
edit.JPG
edit.JPG [ 19.09 KiB | Zobrazeno 4700 krát ]

Stránka 516 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/