blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Metal air http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2612 |
Stránka 5 z 16 |
Autor: | kurator [ čtv bře 30, 2006 1:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="HaniSS(cz)"]dÃk..lidi, mÄ›l jsem strach, že na to jdu blbÄ› refraktory znám právÄ› ze simulátorovského fóra, jak to pokraÄ |
Autor: | HaniSS(cz) [ pát bře 31, 2006 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
takže zase kousek pÅ™ibyl - pokud to nebude vadit, budu to konzultovat tady....pokud to bude vadit (drsnému adminovi), Å¡oupnu to do WIP sekce chci se vás zeptat - na screenu je Ä |
Autor: | K4sp4rov [ pát bře 31, 2006 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkousel si vybrat vsechny vertexy v edit modu a dat ctrl+n ? ,.. to sklo http://www.grafika.cz/art/3dscena/blender_sklo.html |
Autor: | tol [ sob dub 01, 2006 1:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na sklo napsal výbornej tutorial Blitz pro Pixel, akorát teda nevím, ve kterém je to čísle, snad v tom posledním |
Autor: | HaniSS(cz) [ sob dub 01, 2006 10:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ctrl+n pomohlo..super, dÃky... s tÃm sklem - v tom návodu jsou to dva různé objekty, ale na modelu té 190 je to jeden kus a má průhledné jen nÄ›které facy...tohle mÄ› zajÃmá...ale taky dÃky na tip, jak to vůbec zprůhlednit... dneska na tom zase budu pokracovat |
Autor: | xixixao [ sob dub 01, 2006 10:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Neni to do hry? Za prvé tam tyhle typy skel podle mě fachat nabudou, za druhé by bylo mnohem lepší to vyřešit texturou na které by bylo namalované sklo i pilot... |
Autor: | HaniSS(cz) [ sob dub 01, 2006 12:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
chci ten model použÃt i na nÄ›jakou vizualizaci...do hry to klidnÄ› může být textura....ostatnÄ›, 2D asi budu muset nechat na nÄ›kom, kdo to umÃ..UV mapu jeÅ¡tÄ› zvládnu, ale gimp je pro mÄ› Å¡panÄ›lská vesnice |
Autor: | zgerbiak [ ned dub 02, 2006 7:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybuch. Z nudy som cez tyzden spravil vybuchy. potom ma napadlo ze sa to asi vyuzije aj v metal air pri bombardovani, takze to davam sem. sila odletu objektu(v tomto pripade bedna) je dana vzdialenostou od bomby, dosahom bomby a silou bomby. Ak budete nastavovat premenne na bombe tak v near senzore zadajte hodnoty take iste ako v premennej dosah. Su dva druhy bedniciek, jedny co len odhodi a druhe ktore za aj rozbiju na kusky. takze pri tych druhych je premenna "trosiek" urcuje na kolko trosiek sa rozpadne(toto neberte doslova), minimalna hodnota je 0(nevypadne nic len zmizne) a najviac 8... je dobre davat mensie cisla aby to nebolo tak zatazujuce na procesy. Vybuch tiez berte s rezervou... http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vybuch.blend |
Autor: | xixixao [ úte dub 04, 2006 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty bedny pěkný, ale ten výbuch může mít víc alfa map, aby byl hezčí. Ale docela mě fascinuje jak ste se chytli tohohle projektu... To bych netip. |
Autor: | zgerbiak [ úte dub 04, 2006 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no hej... ten ohen som tam dal len aby tie bedne neodletovali len tak z nocoho nic... |
Autor: | freekill [ čtv dub 06, 2006 7:09 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Newim jestli vam to johny rikal ale delam na tom taky (samozrejme jenom modeling, python zatim neumim) tak tady sem vymodeloval aviu...
|
Autor: | HaniSS(cz) [ čtv dub 06, 2006 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
whohooo....fešanda..může být obrázek v edit módu? |
Autor: | Johny.D [ sob dub 08, 2006 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dolec píše: nehci byt rypak, ale jake data pouzivate na tvorbu fyziky pro letadla? Jen bych chtel podotknout, ze toliko dat kolik tu postoval tusim ded_obed rozhodne nestaci.
btw: nikdy Vas nenapadlo udelat radsi cesky mod pro TW (treba hypoteticky Target:Praha 1938 ), ja jen, ze tam se o programovani prilis nemusite starat... A jaky mate poly limit pro jedno ero? @ kabina - ve hre rozhodne vypada lip, kdyz je sklo udelane pomoci materialu, nez pomoci textury.... No myslÃm že nám chceÅ¡ Å™Ãct že je Python pomalejÅ¡Ã oproti jiným jazykům a taky že dÄ›láme v univerzálnÃm scriptovacÃm enginu. No co je celkem lehkej na pochopenÃ. letadla se snažÃme low poly ale jak u kterých typů Å™ek bych že bombardéry tak do 1000 poly stÃhaÄ |
Autor: | jm [ sob dub 08, 2006 9:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na sklo do hry je dobry UV reflection. at uz s alfou nebo bez. nejaka genericka vec, treba mala textura mraku. osobne bych tam alfu nedaval, je to zbytecny a zatezovali by ste grafickej engine. tym se dava dohromady spatne, ale jede to |
Autor: | freekill [ ned dub 09, 2006 7:48 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tady je ten edit mode
|
Stránka 5 z 16 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |