Dik za pripominky, myslim ze kolizni obalku zmensit muzeme, to neni problem. problem je a to myslim hlavni s tim ukladanim. To mam sice uz hotove, ale kdyz udelam instalacku na Visty, tak me ta potvora nenecha ukladat na disk na C a tak se to zasekne protoze to nemuze zapsat pozici...coz teda neni problem verze bez instalatoru. Dokonce kdyz kouknes do zdroje, je to tam pripraveny, jen zakomentovany, je tam i scena s prepinanim jestli chces zacit od zacatku nebo posledni verze a pripravene prepinani na jazyky...az nato ze jazykovou verzi udelame proste separatni hru. Musim delat na dalsich vecech abych nakrmil svuj zaludek a zaludek domaciho ;D
No a popravde, protoze to byl komercni projekt a jeho financoani uz skoncilo, nechci se stim hrabat dalsich tejden a zjistovat jak poresit instalacku a doprogramovavat.
Zdroj je otevrenej, muzete si snim delat co chcete takze
...
jeste udelame anglicky dabovanou verzi a myslim ze se k tomu zu vracet moc nebudu.
jo asi je to mozna trosku moc slozity, ale nechtel sem aby to lidi projeli hned ale aby si zahrali, ikdyz to muze trvat... sem teda myslel ze v tom je kouzlo hry ze u toho clovek sedi a bojuje, alespon ja sem tak hral hry jinak je to skoro film ne
co se tyce textur, v podstate sme to chteli vic pohadkovy, ale jak na to bylo malo casu tak to sklouzlo vic k realite, a hlavne voda je moooc realisticka, coz je mozna pro nekoho plus ale pro celek je to spis naobtiz.. mozna ne, nevim....no , takze by ty textury klidne mohli bejt jeste mensi, ale ...
cece porad nejsem schopnej topsat tuhle vec...
no animace se nekde seknou, ale to je problem enginu, vilda to nejak resit s lidma co ho pisou, a rikali ze je to proste tak a ze na tom delaj.
myslim ze ty figury maj najak normalni polygon rate, kdyz vemes v uvaju ze je tam nekde az 8 figur, s tunou animaci, nechteli sme riskovat, ze to prepisknem a nikdo si to nezahraje. protoze to co je na ty hre nejnarocnejsi vypocetne jsou prave ty animace.
kazdopadne dik za pripominky.
h